2.161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

udslet-flåter? udslet-flåter?

Vi har været i sommerhus i 14 dage nu. og det vrimler med flåter over alt!!!

jeg har givet begge piger frontline i nakken.

MEN Mika har fået 3 flåter nede på det bare stykke hud på maven. de to første tog jeg med en tægetang. men tro det eller lad vær, de er så små at de bare ligner to små prikker, så kunne overhoved ikke se hvad fanden jeg lavede!!!

den tredje lod jeg så sidde, fordi jeg ville vente til den blev lidt større så jeg faktisk kunne se hvad jeg lavede smiley

MEN MEN MEN nu har hun fået noget rødt udslet/plamage alle 3 steder hvor flåterne har siddet. og to af dem har næsten lignet 2 bumser med betændelse i!

det skal lige siges at jeg ikke fjernede den 3, for da jeg ville se til den, var den væk. og der havde hun allerede fået sit udslet. men har altså holdt øje med den flere gange dagligt..

Er der nogen der ved hvad det evt kunne være? eller som måske har prøvet noget lignene. hun virker på ingen måde påvirket af det.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udslet-flåter?
Kommentér på:
udslet-flåter?

Annonce