1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

ida M
ida M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Har I prøvet.. Har I prøvet..

Hej hundeejere.
Jeg har lidt på fornemmelsen at min lille hund har spist noget emballage, (fordi jeg fandt ham tygge i det under sengen) og har nu lidt ondt i maven.
Er der noget jeg kan gøre for at undgå et dyrlæge besøg?
Hans afføring er fin, han løber fint men piver når man skal løfte ham eller hvis han bare ligger, giver han også en gang imellem lige et lille piv fra sig.

Det kan også være noget andet, som er galt...?
Har I prøvet noget lignende?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har I prøvet..
  • #1   7. jul 2011 Dyrlægen hurtigt muligt.

• #2   7. jul 2011 Hvad er det han muligvis har spist ?

• #3   7. jul 2011 Jeg ville omgående kontakte dyrlægen, det indtagede fremmedlegeme kan have ødelagt maven eller tarmen smiley

• ida M
    ida M Tilmeldt:
    jan 2007

#4   7. jul 2011 René @ Jeg tror at den har spist en lille smule af emballagen til noget hundeguf, han lå i hvert fald og tyggede i det igår. smiley Men jeg er I sommerhus så ville lige hører om man kunne gøre noget selv, inden man hastede til dyrlægen.

Jer andre @ tak, jeg kontakter en dyrlæge imorgen.
    Ved I hvordan dyrlægen vil finde ud af om han har spist noget, og hvad han ved tilfældet vil gøre ved det?

Fedt at I er så hurtige til at svare.. smiley

• #5   7. jul 2011 Dyrlægen tjekker om hunden har feber og om den er øm i mavsen/tarmen. Men hvis der er gået hul på tarmen ser det desværre meget skidt ud for din hund!

• #6   7. jul 2011 I MORGEN ???????

• ida M
    ida M Tilmeldt:
    jan 2007

#7   7. jul 2011 Lasse&Nanna @ Ja jeg har lige talt med en dyrlæge, og hun mener jeg skal se det an til imorgen.

Det er meget blød plastikemballage, kan det virkelig godt lave hul i tarmen? Og hvis han havde hul i tarmem ville han vel ikke kunne løbe rundt og hoppe op i sofaerne? smiley Øv øv øv, det er en uheldig situation kan jeg høre.
    Det er specielt ærgerligt, når jeg er så langt væk hjemmefra.

• #8   7. jul 2011 Hvis min hund havde reageret med smerte ved berøring havde jeg ikke engang ringet til dyrlægen først men startet med at proppe hunden i bilen og ringe dyrlægevagten op på vej derover!

• #9   7. jul 2011 Helt enig med dig Vivi.

Tror ikke på at dyrlægen har sagt at I skal vente til imorgen - ellers burde du seriøs skifte dyrlæge :-S

• ida M
    ida M Tilmeldt:
    jan 2007

#10   7. jul 2011 Den piver ikke ved hver berøring, den har pevet måske 4 gange på det sidste døgn. eller er han som han plejer..

• #11   7. jul 2011 hvis det et lille bitte stykke blød emballage og dyrlægen siger se det an så ville jeg nok også bare se det an..

min ene hund har engang ædt et helt pivedyr og det kom op 1 uge senere HELT!!! der var ikke metal i så de kunne ikke se hvor det skulle være i hende uden at åbne hende..

• ida M
    ida M Tilmeldt:
    jan 2007

#12   7. jul 2011 har snakket med flere dyrlæger nu, og alle sammen siger at jeg godt kan vente til imorgen så længe den har det så fint som den har det.
    Flere af dem sagde også, at en hund i princippet godt kunne gå rundt med hul på tarmen i over en uge. smiley
    Tak for hjælpen alle sammen.

• ida M
    ida M Tilmeldt:
    jan 2007

#13   7. jul 2011 Bedste&mother @ asparges-tricket er nu skiftet ud med kartoffelmos med lidt vat i; hvilket skulle give et lidt bedre resultat og det er nemmere at få hunden til at spise.
    Men cool med gamle husråd. smiley

• #14   7. jul 2011 Min kaya spiste toilet papir konstant da hun var helt lille, og hun pev også når man rørte hendes mave. og den sagde nogle underlige lyde, så sked hun en gang og så var det ovre. men det var jo ikke emballage

• #15   8. jul 2011 Er der en update??? er det kommet ud igen eller endte i hos dyrlægen??

Kommentér på:
Har I prøvet..

Annonce