{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.042 visninger | Oprettet:

Tyson vil ikke besørge når vi går tur {{forumTopicSubject}}

Ja - som overskiften siger vil vores nye hund ikke besørge når vi går tur med ham. Meget få gange vil han tisse men det er det eneste. Vi roser ham helt vildt og giver ham godbid så han ved det er rigtigt at gøre det når vi går tur. Men besørge vil han ikke. Vi kan gå en nok så lang tur uden han vil, selvom han lige har spist. Og hver gang gør han det i haven i stedet for når vi er kommet hjem. Lidt træls, for så er der jo ekstra arbejde med at samle op i haven.

Nogen der har forslag til hvad vi kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af opvaskemaskine Logik fejlkode E1 860 kr.
  • Stub fræsning og fjern rod fra busk 1.500 kr.
  • Samling af 3 skabe d. 8 april eller 9 1.500 kr.
  • Fældning af væltet træer 2.000 kr.
  • Oven repair 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyson vil ikke besørge når vi går tur
  • #1   10. jul 2011 at du lader ham besørge hjemme på velkendt grund, hvor der ikke har været fremmede hunde... der kan have været andre hunde på turen i går og de er mere dominante end han er og derfor har han ikke lyst til at besørge ude. Så turen er for oplevelser og så hjem for at tisse pg prutte smiley

• #2   10. jul 2011 Det er vel det samme om du skal samle op på gaden eller hjemme i haven?

Men vapsen er utryg ved det nye og fremmede og vil ikke sætte sit mærke på det. Gå evt hen til den samme plet hver gang, så det er trygt. Eller lader ham besørge i haven indtil det er blevt trygt på turen

• #3   11. jul 2011 DKK Tavlesnob med DKCH basse . - Han er 12 uger

platugler ; - Ok ja det kunne jo være det var det.. Håber bare det ændrer sig når han bliver større smiley

• #4   11. jul 2011 det gør det... har aldrig hørt om en boxer der ikke gør det... men han er jo bare en baby nu

• #5   11. jul 2011 Julie P - Ja det er det samme, men haven ville vi jo gerne kunne gå i, uden at skulle træde i noget hver gang vi tager et skridt.. Og vi går samme tur næsten hver gang, så ville da mene han snart er blevet vant til ruten, men du har garanteret mere styr på sådan noget end jeg har smiley

• #6   11. jul 2011 Sanne: samler du ikke op, når i er ude og gå tur? så er det da ikke anderledes i haven... bare samle op.

Nej, han er endnu ikke så stor at du kan regne med at han føler at han kan tisse i STORE Brutus' territorium smiley du tisser jo heller ikke op af en HA'ers motorcykel, hvis du ser en smiley så er der bøllebank i luften... hehe

• #7   11. jul 2011 Jo jeg samler op når vi er ude og gå tur, mente bare det er mere træls at han gør det i haven.. Og ja du har ret - jeg har vist bare været for bekymret..

• sofie n
    sofie n Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #8   11. jul 2011 Hvor længe har du haft ham ? Da jeg lige havde fået Frida gik der ihvertfald, og jeg siger ihvertfald for jeg tror der gik over 3 dage før hun overhovedet ville gøre det...

• #9   11. jul 2011 Min hvalp er fra d. 5. marts..
    han lavede stort på en gåtur for første gang idag

• #10   11. jul 2011 Tina: det er der også mange hvalpe der gør, men nogen gør ikke.... måske han bare er ligeglad, eller også at du bor i et område hvor der ikke er nogen andre hunde der er så dominerende at han ikke tør

• #11   11. jul 2011 vores hunde skider heller ikk på tur medmindre de får lov at rende ind et sted hvor vi ikke kan se dem.. smiley

du skider jo heller ikk når du bliver kigget på vel? hiih smiley

:0)

• #12   11. jul 2011 Min hvalp på 9 uger prutter heller ikke på gåture, men tis - jo da. Bare rolig, det skal nok komme med alderen, det er jo kun en lille babyhund. smiley

• #13   12. jul 2011 Mange tak for alle jeres kommentarer smiley

Og Sofie N - Vi har haft ham i 5 uger

Tina - Tillykke! Eller hvad man nu siger hehe smiley

Molly KiKi - Det kan der være noget om smiley

Mette H - Er nu også sikker på det nok skal komme smiley

• #14   12. jul 2011 Sjovt nok;
    i går aftes på aftenturen lige efter jeg har skrevet herinde, laver den lille Silje-pige en pølle på gåturen, som kun 9 uger! Nej, hvor er jeg stolt af hende, men kunne alligevel ikke lade være med at tænke over, at jeg havde skrevet noget andet herinde for 10 min siden. *G*

Kommentér på:
Tyson vil ikke besørge når vi går tur

Annonce