{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde navne
  • #1   14. jul 2011 Hm, mine er tæver, så deres navne hjælper dig jo ikke meget :). Den ene hedder Disen efter Diserne, som er nordiske beskyttergudinder, den anden Polly efter PJ Harvey (Polly Jean), som er min yndlingssangerinde.
    Min hankat hedder Helmuth, fordi han bare ikke kunne hedde andet.

Hvis jeg fik en hanhund, tror jeg, han skulle hedde Bacio ("Kys" på italiensk)

• #2   14. jul 2011 Min hanhund hedder Joey. Oprindeligt opkaldt efter Joey Tribbiani fra tvserien Friends. smiley

• #3   14. jul 2011 Kan rigtig godt lide Elliot

Silas hedder Silas fordi opdrætteren havde kaldt ham det på stamtavlen. Jeg er ikke specielt vild med navnet, fordi det er ret fimset. Men det var som om alt andet end Silas var forkert. Og sjovt nok, så er han en fimsehund.

Lilly hedder Lilly fordi hun er lille smiley

• #4   14. jul 2011 Min hund hedder officielt Muffin- min datters valg smiley

Ellers er jeg ret vild med navne som Tjalfe og Tino smiley

• #5   14. jul 2011 Han skal da hedde.... Fido......eller Pluto... he he

• #6   14. jul 2011 Min hund hedder silas efter Silas holst, som jeg altid har været vild med.

Samson betyder sol fra solen. Navnets betydning henviser muligvis til at Samson er strålende og mægtig. smiley

• #8   15. jul 2011 Jeg er vild med navnet Elvis til en lille chihuahua, så den stemmer jeg på.

Min hanhund hedder Emil, min hunhund hedder Silje og min hankat hedder Karo. Hankatten hed Karo da jeg hentede ham. smiley Silje hedder Silje fordi opdrætteren kaldte hende Cille, men mange af mine venner hedder Cille og Cecilie, så det ville blive inviklet. Silje minder meget om Cille, så det blev Silje. Emil blev Emil da det er et pænt navn. smiley

• #9   15. jul 2011 Når engang jeg skal have mig en chihuahua, så skal det dog være en tæve.

Men skulle jeg have haft en dreng skulle han have heddet: Monty.

• #10   15. jul 2011 Er kommet på en sødt navn til ham - Tyson!
    Så lyder han som en stoor og farlig hund, men han er lille sød og kærlig hehe smiley

Kommentér på:
Hunde navne

Annonce