{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Christina L
Christina L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Blærebetændelse. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har en lille mops på 8 måneder,
Som nu har blærebetændelse for fjerde gang.
Jeg var til dyrelægen i formiddags, da hun havde tisset fire gange inden for, plus to gange udenfor og bare gik rundt og pev. Normalt er hun helt renlig!
Lige pt er hun i sin første løbetid som er på fjerde uge i morgen,
Så dyrelægen mente ikke det havde noget med det at
Gøre.
Er der nogle der har oplevet noget af det samme ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse.
  • #1   15. jul 2011 Har du prøvet at give hende konc. tranebærsaft?

• Christina L
    Christina L Tilmeldt:
    jun 2011

#2   15. jul 2011 Nej det har jeg ikke, men det skal da prøves hvis det hjælper! smiley

• #4   15. jul 2011 Koncentreret tranebær saft er for ''mild'' hvis du vil prøve med tranebær skal du anvende tranebær kapsler for at få den ønskede effekt ex Vitabutin som kan købes i helsekosten og apoteket

• Christina L
    Christina L Tilmeldt:
    jun 2011

#5   15. jul 2011 Jeg var ved en anden dyrlæge Idag end normalt, da der gik lidt kludder i den. Bruger
    Normalt nogle der er i Sommersted, men da De arbejder sammen med dem i Rødding ringer man åbenbart til Rødding for at bestille tider nu. Så jeg dukkede op i Sommersted men måtte skynde mig videre til Rødding da det åbenbart var der jeg havde fået en tid til hende. Det var ikke muligt for mig at få taget en urinprøve inden da hun prøvede at tisse, men der kom kun to dråber. Så jeg fik de samme piller med hjem som hun også har fået de andre gange, til seks dage. Og så blev jeg rådet til at skifte foder til Royal canin urinary, når hun ikke havde mere tilbage af det gamle.
    Men jeg synes bare fire gange inden for 6 måneder er ret meget ! Sidste gang havde hun også krystaller i urinen, men fik taget en urinprøve igen som viste at de var væk igen.

• #6   15. jul 2011 Konc tranebærsaft fra futura har nu virket fint for mine hunde, men ellers prøv da det Reiki Master anbefaler.

• Christina L
    Christina L Tilmeldt:
    jun 2011

#7   15. jul 2011 Black beauty , hvor kan man købe det henne? smiley

• #8   15. jul 2011 Koncentreret tranebærsaft kan du købe i supermarked dog er den økologiske tranebær-/æblesaft fra Voelkel den der indeholder mest trænebær i følge Politiken vel og mærket en artikel der er to år gamel ca.

Tranebærsaft virker forebyggende mod uvi (urinvejsinfektion).

Dosering: 200 ml. tranebærsaft pr. dag voksne (mennesker).

• #9   15. jul 2011 Brugsen

• #10   15. jul 2011 Har aldrig oplevet det samme med mine, men prøv evt. at snakke med din dyrlæge om at få foder der er beregnet til sterilliserede tæver, da de har større tendens til at få det, og der derfor er en eller anden form for tilskud i foderet :o)

• #11   16. jul 2011 Vi brugte c-vitamin tabletter (50 el 60 mg) til Tilde 2. gang hun fik blæerebetændelse, som suplement til penicillinen og det hjalp godt

Kommentér på:
Blærebetændelse.

Annonce