{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Samson ville på damebesøg..... {{forumTopicSubject}}

-Bare en lille oplevelse_

En hygge aften, vi grillede og hyggede os.....
Vi har tre hun gravhunde som vi havde med på terassen så deres friareal var begrænset...
Så sagde min mor pludselig...nej se der står en hund ude på vejen, den kigger herind..
Jeg blev lidt forskrækket, ikke at den så farlig ud, nærmere nysgærrig, men den stod bare midt på vejen, som er en befærdet vej
og der kommer mange biler, busser og lastbiler forbi døgnet rundt på den vej,
- Der skal gøres noget ved det tænkte jeg og gik hunden i møde, for at se efter navneskilt.
Den virkede bange og gik ind på fortorvet på modsatte side og op til et hus skrådt overfor hvor vi bor og den stillede sig på trappen..

Den virkede ikke bange for mig, så jeg fik set navneskiltet, kaldte Samson som stod på det, også fik jeg et par kys og halen logrede...
Adressen som stod på skiltet også passede med hvor vi var, så jeg ringede på og Samson stod pænt ved siden af mig.
Der kom en dreng og åbnede, han så underlig ud da jeg sagde hans hund luskede rundt på gaden, ...han gik om i haven med det samme for at tjekke hvordan hunden var kommet ud ... Samson kunne nok lugte at vores den mindste hund er i løbetid, og forgæves forsøgte han at besøge hende...
De har deres egne små svinggæringer sådanne vapser...
Dejligt at hunde bærer navneskilte så man kan kommunikere bedre med hunde hvis man finder en
eller som her, de selv kommer tilrendende....Ville lige dele historien med jer....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samson ville på damebesøg.....
Kommentér på:
Samson ville på damebesøg.....

Annonce