{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Hun piver når... {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Noormalt er kali ikke ude på særlig lange ture da jeg pt. ikke rigtig kan holde til det. Så nogle gange ca. hver 3-4 uge tager vi hende med ud i en have hvor hun virkelig kan få brændt noget krudt af. hun tonser virkelig rundt med 180 i feber og hopper og springer. men her på det sidste når vi har haft hende med så når hun kommer hjem så begynder hun at pive når hun rejser sig fra gulvet eller feks. når hun hopper op i sofaen piver hun også. Jeg har prøvet at mærke lidt på hendes ben og forskellige steder men ingen reaktion giver hun. det kun når hun hopper og og ned af sofaen feks. når natten her så er omme så er det hele væk i morgen og der er ingenting med hende der....kan det være fordi hun simpelthen overanstrænger sine muskler at hun får så ondt (Skal lige siges at hun først er begyndt at pive her for nogle måneder siden)? for det er ligesom om at der lige går en time eller to før det begynder at gøre ondt som om det sker når hun bliver "Kold" igen... nogen der har et gæt på hvad det kan skyldes?

Og ja jeg ringer til dyrlægen på mandag for lige at høre hvad han/Hun har at sige til det. smiley så ja bare rolig jeg ringer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun piver når...
Kommentér på:
Hun piver når...

Annonce