{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

piver når ... {{forumTopicSubject}}

Min lille hvalp er begyndt at grave rigtig meget, hvilket også er fint nok. Nu har hun så fået den ide, at vores strømper også skal graves ned/gemmes ... Og hver gang hun får fat i en strømpe, går hun rundt og piver, mens hun leder efter et sted den skal gemmes.
Jeg er meget nysgerrig omkring, hvorfor hun piver helt vildt, når det er sokkerne der skal gemmes/graves ned - og ikke andre ting - nogle der ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piver når ...
  • #1   22. jun 2010 Måske fordi de er ekstra værdifulde? Vores gør det af og til, når hun har fået ben eller lignende. Jeg har aldrig oplevet, at hun har prøvet at gemme eller grave noget ned, men hun går lidt hvileløst rundt i huset med godten i munden og piber, indtil hun som regel bestemmer sig for at komme hen til én af os.

    Her kan hun så enten lægge sig til at gnaske i det eller simpelthen gå et andet sted hen og slappe af. Jeg gætter på, hun mener, det er i sikkerhed hos os


  • #2   22. jun 2010 Ja nemlig ... Når hun har gemt det, enten bag en pude el. ved os (for vi lukker hende selvf. ikke ud, så hun kan grave dem ned! He he), så falder hun også helt til ro igen! Det er simpelthen så mærkeligt. Den piveri får altså ikke for lidt, når det er... smiley

  • #3   22. jun 2010 Jamen tænk da også, hvis hun mistede strømpen - det ville jo være forfærdeligt :D.
    Herhjemme ved Disen så godt, at strømper er strengt forbudt, så dem kunne hun ikke drømme om at opbevare hos os. Enten lusker hun lige så stille af og finder et roligt sted at hygge med den, eller hun stiller sig på tilpas afstand, rusker sokken og kigger forventningsfuldt på os, for at vi skal komme og tage den fra hende


Kommentér på:
piver når ...

Annonce