{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Re : HD og hvalpe {{forumTopicSubject}}

Fortsættelse fra denne tråd...

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=47067

Så har vi været til dyrlægen med Freya...

De var meget overrasket over hvor dårligt det gik med hende - så nu skal hun til røntgen på næste torsdag og så tager vi den der fra...

Hun har fået noget smertestillende som hun skal have 2 gange om dagen og så håber vi det kan tage de værste smerter...

Dyrlægen sagde at han var nødt til at tage røngten for at han kunne rådgive os korrekt og for at vi ligesom kunne tage stilling til hvad vi synes er bedst for Freya...

Så ind til videre er der ikke sket så meget desværre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Re : HD og hvalpe
  • #1   12. jun 2006 Reese :

Nej han havde ikke mulighed for at tage billederne idag... så vi må vente :o(

Men ja det bliver en lang vente tid...

Hermann :

Hjælper hende jo ikke af med smarterne og hendes ben vil ikke blive brugt - det vil sige at hendes muskler vil blive slappe og det går jo ikke...

• #2   12. jun 2006 Øv sikke da noget skidt:-(

• #3   12. jun 2006 Ja det er nok yderst sjældent en dyrelæge har tid til røntgen af hofter uden tidsbestilling. Jeg måtte også vente med Athena et par dage. Det kræver jo som oftets hunden i fuld narkose, men pøj pøj med billederne og lidt skidt i måtte køre hele den lange vej. Jeg havde godt nok forestillet mig det krævede et røngtenfoto, for at konstatere noget som helst hos Freya.

Hilsen Lene og Athena

• #4   12. jun 2006 Hej Mette..Sikke noget skidt da....Battie sender trøstesavler herfra... Ang. det råd med glucosamin - vi købte det, men fik at af dyrlægen vi ikke måtte bruge det til en GD, der vokser..Det er noget med, at der i hundefoder til kæmpehunde er udregnet det specifike forhold mellem energi og øhhhh kulhydrater..Det er også derfor de ik må få almindelig hvalpefoder..Jeg ville nok lige høre doktoren om glucosamin...krydser fingre for lille Freya...

• #5   12. jun 2006 Hey hov der er noget i har misforstået... smiler

Vi har været hos egen dyrlæge idag...

Vi ringede til Karlslunde og talte med en dyrlæge der har med området at gøre og han synes ikke der var nogen grund til at tage helt ind til dem og få taget røngten...
    Hvis de skulle kigge på hende ville de bare bruge vores egen dyrlæges billeder... smiler

Anna : Det var det samme vi fik at vide i sin tid da vi talte med dyrlægen omkring hvad vi kunne gøre for Freya... og hun ville ikke råde os til at give den form for tilskud...

Kommentér på:
Re : HD og hvalpe

Annonce