{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

aktivering {{forumTopicSubject}}

har en energi bombe uden lige på 13 mdr. som desværre har store problemer med at være alene hjemme selvom om vores anden hund er ved ham ,og hun ikk har problemer med at være alene .. han har altid ødelagt en masse når han har været alene, det er så stoppet nu, men han er istedet begyndt at gø og hyle voldsomt i langt tid når han er alene , det starter 1-2 timer efter vi er taget hjemmefra og vi er nu startet med alene hjemmetræning fra start , men er der nogen der har nogle gode råd til noget aktivering man kan give ham så han tænker på noget andet når vi ikk er hjemme ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aktivering
  • #1   22. jul 2011 Min erfaring siger at det ikke er aktivering hunden mangler med tryghed og ro..

    Start forfra med alene-hjemme-træningen ja, og sørg for hunden er tryg og træt når den lades alene.. Den skal lære at sove og vente på jeres hjemkomst, frem for at blive aktiveret og derved højne aktivitetsniveauet mens den er alene..

    Giv den gerne et ben, men ikke noget der kræver den store aktivitet, kun ting den kan ligge stille med og falde i søvn bagefter =)


  • #2   22. jul 2011 Forfra med hjemme træning og så har jeg brugt D.A.P som jeg er sikker på har hjulpet og det har den også gjort på køresyge

  • #3   22. jul 2011 jeg søger råd til aktivering af ham da jeg har fået af vide at han skal have noget han kan bruge hjernen ved når vi ikk er hjemme fordi han tænker over at vi ikk er her .. han er utrolig trygheds hund og MEGET afhænging af hans "mor" og det er når jeg går og derfor han skal aktiveres, og så er han en hund med meget højt energi niavu og er nærmest umulig at køre træt og især inden vi tager på arbejde ..

    vil gerne ha råd til arktivering til hjerne og snude , og gerne noget man kan lave selv smiley


  • #4   22. jul 2011 Man kan også aktivere hunden så meget at det ender med den får stress...

    Måske i skulle give ham hjerneøvelser på morgenturen og håbe på det trætter ham, så han sover mens i er væk

    Man kunne starte med at sprede hans tørfoder på en græsplæne


  • #5   22. jul 2011 ****René*** * - det er vi klar over, men jeg gør bar hvad jeg har fået af vide af dyrlæge og adfærdsbehandler vi skal gøre, aktivere hans hjerne også mens vi er væk , derfor jeg søger råd til aktivering af hjerne og snude ..
    det med græsplæne og godbider, det gider han ikk af en eller anden grund smiley vi gjorde det også på gulvet herhjemme da han var mindre og det gad han heller ikk ..


  • #6   22. jul 2011 Hvad med et marvben med leverpostej i? Det plejer mine hunde at have meget sjov ud af smiley

  • #7   22. jul 2011 *Heidi* - er det ikk hurtigt væk ? har nogen gange købt dem med fyld i på frost, men tænker om man måske selv kan lave noget fyld og fryde dem med som holder længe ..

  • #8   22. jul 2011 Jeg plejer at give Santos en kong med leverpostej i, som har været frosset ned. Den plejer at holde et par timer, da han går til og fra den et par gange :O) Han hygger sig med den.

Kommentér på:
aktivering

Annonce