{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Hunde bider lægevagten {{forumTopicSubject}}

Jeg havde besøg af lægevagten i nat.
Da han ringer på, siger Mickey selvfølgelig VOV og jeg har altid lige fat i ham, når jeg åbner døren, hvor lægevagten pænt bede mig om hunden skal i et andet rum/haven.
Fint fint, Mickey ryger bare lige en tur i haven.

Lægevagten fortalte mig så at han var blevet bidt 3 gange af hunde, "som jo selvfølgelig ikke gjorder noget", så han havde simpelthen ikke lyst til at tage flere chancer.

Forståeligt nok, men havde egentlig ret ondt af manden, som passer sit arbejde.

Bare lige en oplevelse herfra....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde bider lægevagten
  • #1   22. jul 2011 Stakkels mand. Men man forstår vel godt at en hund bider..

    Der kommer en fremmed mand, sent om aftenen/natten og gør noget ved hundens ejer. Ville mene at det er logisk at hunden vil beskytte sin flok...


  • #3   22. jul 2011 Forstår os godt lægen, han lyder til at være lidt udsat smiley

  • #4   22. jul 2011 Min far er læge og han kørte lægevagt i mange år. Han havde altid sin lægetaske foran sine ben, når folk åbnede døren, for han anede ikke om der kom en hund farende....... Han var dog ikke bange, for han havde slædehunde i Grønland i de år han var læge der. Så han var vant til lidt mere "barske" hunde. Og der skete aldrig noget med ham. Han blev aldrig bidt:-)

    Men forståeligt nok at lægen beder om at få lukket hunden væk:-)


  • #5   22. jul 2011 har også engang haft en hund der lå knurrende under sengen da jeg fik besøg,,,fremmed mand rørte hendes mor,,hun passede jo på

  • #6   22. jul 2011 Jeg kan huske for små 2 år siden måtte jeg ringe efter en lægevagt til min mor fordi hun lå med stærke rygsmerter og ikke kunne bevæge sig, der måtte jeg lukke hendes hund og Fluffy i haven for de gik helt amok da han nærmede sig min mor, Gizmo stod bare og logrede, men tøserne, de havde ædt ham hvis jeg ikke havde fjernet dem.

  • #7   22. jul 2011 Lægen var rigtig sød og som han også selv sagde, så er det jo meget naturligt for hunden.
    Der kommer en fremmende mand midt om natten og skal rører ved "mor", som er skidt.

    Mette, han stod faktisk også med sin lægetaske foran benene ;p


  • #8   22. jul 2011 Hvis jeg var syg, og der kom en ind til mig om natten, så ville Emil heller ikke være så positiv mere. Silje ville hente hendes bold, også lege. smiley

    - Jeg forstår fuldt ud manden, han skal ind et fremmed sted, hvor der evt. kunne være en agressiv hund inde. Jeg havde også selv bedt om det. smiley


  • #10   22. jul 2011 Jeg har en mand der kommer i mange forskellige hjem grundet hans job. Han er vel nærmest selvsagt ikke bange for hunde, men efterhånden er det mange gange han har været ved at blive bidt. Han må altid selv bede folk om at lukke hundene væk.
    Hvis man vil gøre de mennesker der kommer i ens hjem for at gøre et stykke arbejde lukker man hundene væk inden de kommer, så kan de jo altid få lov at hilse på hundene hvis de har lyst. Det er jo ikke alle der kan lide hunde og nogle er bange for dem :o))


  • #11   22. jul 2011 Det er helt forståligt at han tager sine forbehold - håber at du har fået det godt igen Jeanett : )

  • #12   22. jul 2011 Det er sådan set ligemeget om det er venlige og meget glade hunde der møder en i døren. De kommer for at udføre et arbejde, som ikke er at snakke med hundene, og de kan jo være bange for hunde også selvom de er venlige.

  • #13   22. jul 2011 Når de kommer til lægevagten, er det jo ofte noget som gør ondt og noget som "ikke lige kan vente" - i hvert fald oftere end hos en alm. dyrlæge, som hunden jo kender i forvejen smiley

    Fx. er min Alva RÆD for at få klippet negle, men fordi hun kender dem der gør det på dyreklinikken er jeg ikke bange for at hun bider mig eller andre (står dog altid og holder hendes hoved, for en sikkerheds skyld), men ved lægevagten da hun skulle have "punkteret" poten efter sit stik for to uger siden, gav vagten hende altså en mundkurv på, for han havde også prøvet at blive bidt, og hun var stresset, hun skreg, det gjorde ondt af helvede til og hun ville ikke engang spise, så jeg kan på alle måder godt forstå ham! smiley


  • #14   22. jul 2011 Ashley, det var mig, der havde brug for lægevagten, ikke Mickey smiley

  • #15   22. jul 2011 Jeanett *

    NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR smiley
    hahahah!! xD
    Misforstået!! smiley


Kommentér på:
Hunde bider lægevagten

Annonce