{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Blir den "skør" {{forumTopicSubject}}

Hej....

Vi snakker om hvor meget/lidt der skal til for at påvirker en lille ny hvalp. (I sit nye hjem)

Vi antager at hvalpen kommer til sit nye hjem, og allerede efter nogle dage sker der forandringer, der kommer gæster for at se hvalpen og der kommer sommerferie, hvor man som regel tager på ferie (enten DK eller udland)

Nu er mit spørgsmål, er det dumt at anskaffe sig en hvalp, når kommer til at ske en masse i den kommende tid, tager hvalpen skade af det...?

Håber I kan komme med en masse gode begrundelse, både for og imod.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blir den "skør"
  • #1   13. jun 2006 Så længe det er positive oplevelser, er der intet i vejen med at der sker noget.
    Det er dog vigtigt at hvalpen får et par uger til at falde til i sit hjem og lære sine mennesker at kende først.

• #2   13. jun 2006 Det der med ferie, der tror jeg ikke det skader hvis i tager hvalpen med, men syntes det er en super dårlig at få den passet når i lige har fået den...

Den første tid skal man altid bruge med hvalpen.

• #3   13. jun 2006 Ja jeg vil sige det samme som Annemie, sålænge det er positive oplevelser og hvalpen har haft tid til at vende sig til sine nye mennesker og hjem.

• #4   13. jun 2006 Oki så udfra jeres begrundelser, kan jeg ikke se noget negativt.

Bare at hunden bliver præget af gode oplevelser og ferie (evt) blir sammen med hunden...!

• #5   13. jun 2006 Ja selvfølgelig skal man holde ferien med sin nyanskaffede hund! At ha en hund 2-? dage, så tage på 14dages ferie og aflevere hunden på en kennel eller hos familie/venner, vil være meget forkert (i mine øjne) så hellere vente med at få hunden hjem hvis den ferie er SÅ vigtig.

Også huske på at det skal være en rolig ferie hvis hvalpen skal med, den skal have ro til at slappe af og opleve uden at blive stresset af at blive "slæbt rundt".
    Der skal tages hensyn.

Var det bare nysgerrighed Louise eller skal du selv have hvalp op til sommerferien??

• #6   13. jun 2006 Man kan jo aftale med opdrætteren at den bliver en ekstra uge eller to. Jeg skal sel beholde en hvalp lidt længere p.gr.a en ferie der blev bestilt før de fandt hvalpen. Man skal bare huske at gemme noget ferie til at holde sammen med hvalpen.

• #7   13. jun 2006 Det er i tankern... Men vores ferie bliver i vores sommerhus...! Så stille og rolig over det.

Men at anskafe sig en hund kræver omtank osv...!

Men det er rart at vide hvad andre folk mener om samme situation... Så dejlig med denne hjemmeside... smiley

Kommentér på:
Blir den "skør"

Annonce