{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

Udstationering af han hund. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil meget gerne hør lidt om emnet Udstationering af han hund, hvis der er nogle der har erfaring med dette, eller vil fortælle mig lidt om evt. aftaler-ejerskab-økonomi-avl-udstilling-pasning-ansvar-dyrlæge m.m de har lavet omkring dette, vil jeg meget gerne høre om "regler" da jeg overvejer at udstationere men Carlos hund :o)
Hilsen Mia.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstationering af han hund.
  • #1   25. jul 2011 Hej Karina :o)
    Jeg har jo' lige haft både Coco & Perle i løbetid med ca.14 dages mellemrum, og det har været et helvede denne gang, fordi at han ikke har skulle parre dem :o) Han har pebet, skreget ikke ville spise og været så stresset, for at komme ind til dem, og det syntes jeg ikke er optimale forhold for ham, så vil jeg hellere have at han bliver alene hund et sted hvor han kan blive smæk forkælet :o) og jeg så ved at han har det dejligt, kan besøge ham af og til, helst så tæt på at man kan mødes i skoven og gå en tur, og selvfølgelig stadigvæk bruge ham i avlen !
    Da Carlos var den første hun jeg købte, er det godt nok en svær beslutning, så det er kun under overvejelse, men det er helt sikkert avls-hvalpe arbejdet jeg brænder for, så ville bare lige høre hvordan folk gør den slags, når det er han hunde !
    knus Mia.

• #2   25. jul 2011 Det er meget forskelligt hvilke aftaler opdrætter laver med familien der skal have den udstationeret, nogen får hunden kvit og frit og står som ejer, men opdrætter har så krav på et vist antal parringer/kuld ind til en bestemt dato, nogen har også krav om udstillinger på osv og hvis du fortsat vil bruge ham som avlshund så ville det jo være smart hvis han blev udstillet noget mere så han også bliver set.

• #3   25. jul 2011 Ja, det er også sådan noget jeg tænker, havde sådan set tænkt at det skal være for altid at han udstationeres, for han skal jo' ikke bare flyttes tilbage når det så passer mig, men klart skal han tilbage hvis han ikke trives, og selvfølgelig skal han stadigvæk stå i mit navn !
    jeg håbede bare lige at der var nogle der havde lidt erfaring og måske en kontrakt jeg kunne kigge igennem for at se hvordan andre gør det, kan finde meget om udstationering af tæver, men ikke hanner ?????
    Mia :o)

• #4   25. jul 2011 Tak Karina, den ser da næsten go ud, med få rettelser vil den vist passe perfekt ;o)
    Mia.

• #5   26. jul 2011 Hvis du giver mig din email adr kan jeg sende dig min udst. kontrakt smiley

• #6   26. jul 2011 Linnea s : Super, det vil være dejligt :o) Tak
    Hilsen Mia

• #7   26. jul 2011 michalko@forum.dk

Kommentér på:
Udstationering af han hund.

Annonce