1.673 visninger
|
Oprettet:
Udstationering af han hund. {{forumTopicSubject}}
Jeg vil meget gerne hør lidt om emnet Udstationering af han hund, hvis der er nogle der har erfaring med dette, eller vil fortælle mig lidt om evt. aftaler-ejerskab-økonomi-avl-udstilling-pasning-ansvar-dyrlæge m.m de har lavet omkring dette, vil jeg meget gerne høre om "regler" da jeg overvejer at udstationere men Carlos hund :o)
Hilsen Mia.
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 5
Jeg har jo' lige haft både Coco & Perle i løbetid med ca.14 dages mellemrum, og det har været et helvede denne gang, fordi at han ikke har skulle parre dem :o) Han har pebet, skreget ikke ville spise og været så stresset, for at komme ind til dem, og det syntes jeg ikke er optimale forhold for ham, så vil jeg hellere have at han bliver alene hund et sted hvor han kan blive smæk forkælet :o) og jeg så ved at han har det dejligt, kan besøge ham af og til, helst så tæt på at man kan mødes i skoven og gå en tur, og selvfølgelig stadigvæk bruge ham i avlen !
Da Carlos var den første hun jeg købte, er det godt nok en svær beslutning, så det er kun under overvejelse, men det er helt sikkert avls-hvalpe arbejdet jeg brænder for, så ville bare lige høre hvordan folk gør den slags, når det er han hunde !
knus Mia.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
apr 2009
jeg håbede bare lige at der var nogle der havde lidt erfaring og måske en kontrakt jeg kunne kigge igennem for at se hvordan andre gør det, kan finde meget om udstationering af tæver, men ikke hanner ?????
Mia :o)
apr 2009
Mia.
nov 2010
Følger: 63 Følgere: 61 Hunde: 8 Emner: 67 Svar: 935
apr 2009
Hilsen Mia
apr 2009
Udstationering af han hund.