{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

Leger landbetjent ! {{forumTopicSubject}}

er simpelt så træt af at se folk sætte hund til salg på gul og gratis, hunde som ikke er chippet eller sundhedstjekket.

Altså mener da man skylder sin hund og de nye ejere at der er styr på den slags!

Forstår ikke at annoncer med hunde uden, de får lov at blive på siden !!!!!

så inden folk bliver narret derinde, skriver jeg det altid i annoncen , hvis folk skulle være uvidende eller så de ikke får lov at tjene penge på deres hvalpefabrik !

surt opstød smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leger landbetjent !
  • #1   26. jul 2011 Vores var heller ikke chippet, og men den havde vist fået ormekur én gang.
    - Og så solgte de ham for 4000 kr, hvilket jeg synes er helt grotesk i dag. Dog er jeg utrolig glad for, at jeg var så uvidende dengang, for elsker den hund mere end noget andet ^^

• #2   26. jul 2011 selvfølgelig ! Men det er stadig ikke lovlligt - og syntes det er underligt man overhovedet kan sætte dem til salg derinde uden chip:)

• #3   26. jul 2011 hahahaahah jo Netbetjent smiley mit natte-arbejde smiley

• #5   26. jul 2011 folk er så uforskammet og vil bare tjene penge !

• #7   26. jul 2011 Så længe der er købere, så længe bliver de produceret og solgt....

Så dem der er enige, men alligevel har købt en uchippet hund, ka jo starte med at sparke sig selv i r.......

• #10   26. jul 2011 nu tænker jeg ikke så meget på FØR det blev lovligt, men NU smiley syntes det er vanvittigt at man kan oprette annoncer med hunde der ikke er chippet, som er hvalp. Det er ulovlig at oprette annoncer med muskelhunde, men ikke det andet- hvilket for mig slet ingen mening giver!

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #11   26. jul 2011 Lene.

Beklager...
    kan jo se du har skrevet i min anoncce.
    har desværre ik helt sat mig i alle reglerne før salg. desværre.
    det er vores første hvalp som skulle blive solgt, så sys lige man skal tage at slå kold vand i blådet.
    Vi har været konstant, kontakt med vores dyrlæge. som bare mente det hva fortidlig..

Sys godt nok grov at sammen ligne os, som nogle biske, som bare vil tjæne penge -_-

Fejlen skal nok blive rettet og bliver sendt till sin chip snarest !!!!

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #12   26. jul 2011 synted enlig det oshva iorden. indtil jeg opdagede den tråd i forumet.

så kunne jeg jo se at hun ik kun ville hjælpe.. men vel nærmest hænge en op på det..

• #13   26. jul 2011 Nej MArtin det var ikke dig jeg hentydede til smiley
    - Men inde på gul og gratis er hver 4 hund ikke chippet/bliver chippet.

Vælger man at få hvalpe, syntes jeg at man i det mindste kan få styr på hvad man skal gøre, få tjekket osv osv:)
    det er tydeligt inde på en side som fx GG, at folk bare ønsker at tjene penge,- og igen Martin var det ikke hentydet til dig, for du svarede pænt da jeg skrev i din annnonce:)- og tager det faktisk seriøst:)

Kommentér på:
Leger landbetjent !

Annonce