{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

vil ikke spise.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..

Nu skriver jeg igen.. smiley Jeg har en Islandsk fårehund på 7 måneder og han er den mest fantastiske lille hund man kunne ønske sig..
Jeg har bare et STORT problem efterhånden. Han vil ikke spise ret meget.
Han får mad to gange om dagen og det bliver taget væk efter en halv time. Han får ikke nogen godbidder i løbet af dagen.
Har skiftet foder tre gange, lige nu kører vi en blanding af wolfsblut og olivers.
Ind i mellem har jeg glemt at fjerne maden også går han og småspiser ind i mellem og andre gange bliver skålen bare tømt i løbet af 5-10 min.
Han virker ikke som en der får for lidt foder, han har masser af energi og er glad og tilpas. Jeg kunne måske bare godt ønske mig han begyndte at tage lidt på. Når man ser på ham ser han ikke mager ud, han har en lidt smal talje men ingen fremtrædne knogler eller noget.

Ingen af jer der har stået med det samme problem?
Håber i har nogle råd til hvad jeg kan gøre.. smiley

Mvh Isabella


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikke spise..
  • #1   27. jul 2011 Måske er det bare mig der synes problemet er stort og ikke hunden... smiley

  • #2   27. jul 2011 Hvis din hund fungere godt på den mængde foder den spiser, er frisk og glad og har god energi, og han ikke taber sig - så skal han jo ikke spise mere smiley
    Spidserne skal ofte forholdsvis bruge mindre mad i forhold til deres vægt end andre racer - da de har en stor pels og et lavt energiforbrug.
    Man skal altid ofdre ud fra hvordan hunden ser ud og har det - ikke ud fra en standart bag på sækken.


  • #3   27. jul 2011 har du fået tjekket hans tænder? smiley

  • #4   27. jul 2011 Så længe hunden stadig trives og er glad og frisk som altid så tror jeg ikke at det gør så meget. Jeg tror nok at det er rimeligt normalt at unghunde ikke altid spiser. Charlie havde også en periode hvor mad ikke var noget han gad at beskæftige sig med. Og jeg har da også hørt / læst om mange andre der havde det lige sådan.

  • #5   27. jul 2011 Han taber sig ikke men tager heller ikke megetvpå.. smiley
    Han gnaver gerne ben så tror ikke det er tænderne og heller intet at se.. smiley men ja Hansen spiser nok det han har brug for.
    Tusind tak for svarene..:-)


Kommentér på:
vil ikke spise..

Annonce