907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Papillon andre der har oplevet det . Papillon andre der har oplevet det .

Min papillon tæve på 4 år , har nu igennem længere tid haft ryste anfald , hvor hun gisper , og ryster i hele kroppen , det var alt fra 1 time til en hel dag . vi har haft hende til dyrlæge mange gange , og fået hende tjekket , og fået taget blodprøver , men alt ser fint ud .

sidste anfald var her i nat , hvor vi var til dyrlæge igen hvor hun fik noget stærkt smertestillende , men det har ikke virket , så har siddet oppe hele natten med hende . dyrlægen ville ringe igen idag .

andre der har oplevet det ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papillon andre der har oplevet det .
  • #1   31. jul 2011 Jeg vil ikke sige at vores gør det samme, men nogle gange, når hun stresser, så ligner symptomerne meget. Hun gisper og ryster.
    Vores lille "bebs" gør det mest, når der sker for meget omkring hende. Men det er bare vores pige...

• #3   31. jul 2011 jamen det kommer bare pludseligt , der er intet der starter det . Hun kan ligge ved min side og så kommer det . Det har stået på i 6 måneder nu . jamen det meget forskelligt , nogen måneder 6 gange andre måneder ingen gange . hun er steraliseret .

• #4   31. jul 2011 Ja men desværre kommer det ikke af noget det kommer på alle tider af døgnet , og der ikke noget der starter det , syntes det så synd at hun bliver ved med at få de anfald , Hun har været ved dyrlæge nok 10 gange , og de kan ikke fortælle hvad det kan være for hun er gennem tjekket . de snakkede om at det kunne være efter de har fjernet hendes livmorder , at hun måske har fået noget psysisk . hun fik livmoder halsbetændelse .

• #6   31. jul 2011 ja tror jeg også , har siddet og læst om epilepsi , og de anfald skulle ikke være så længe . Det bare synd for hende , for ud over det er hun en glad og skøn hund .

• #7   31. jul 2011 Hanne L : nej tror jeg ikke .

• #8   31. jul 2011 Er det tilfældigvis når hun sidder stille? Eller ikke har rørt sig i et stykke tid?
    Har hun kolde poter?

Det kan muligvis være dårligt blodomløb?

• #9   2. aug 2011 Der er nu kommet svar på blodprøven , det er hendes bugspytkirtel den er gal med . så hun skal over på , noget ligth foder , eller noget for sarte maver . så i dag står den på jagt , på nyt foder . endelig fandt man ud af hvad det var .

Kommentér på:
Papillon andre der har oplevet det .

Annonce