{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  på lørdag på lørdag igen
  • #1   1. aug 2011 ???

  • #2   1. aug 2011 ehh hvad?
    Kan altså ikke se documenter på din PC hehe


  • #3   1. aug 2011 nej fatter ikke det med at ligge billeder ind.... men altså henter skotte tævehvalp på lørdag....

  • #4   2. aug 2011 Stort tillykke Hanne - hvor lykkedes det jer at få skaffet sådan en bette fis fra?


  • #5   2. aug 2011 hej louise, har næsten lige været henne på din profil og se billeder af din nusen....
    Ja som det jo tit er så er der lige pludselig pænt med hvalpe sådan racen taget i betragtning, men altså havde længe været skrevet op ved Ulla Rønnow til hvis hun fik hvalpe og det fik hun så, 3 hanner og 3 tæver den 3. juni så der får vi så en lille pige fra, hun er et lille nus, den mindst fødte og der skulle kæmpes lidt for at få hende til at spise og for at få hende til at tage på, så hun er en lille uge efter de andre i udvikling, tilgengæld er det så sådan nu at efter hun er kommet helt på benene osv så er hun den sidste der ligger sig og den der vil lege videre når de andre er trætte, så hun er en livlig lille en....

    Faren til hvalpene er Lilians han, den samme som hun fik hvalpe med der i foråret, jeg har ikke talt med hende længe så aner ikke hvad det endte med med hendes 3 hvalpe fra dengang.
    Håber alt gåt godt ved jer, kan se du skriver i forventer hvalpe igen i 2012 : )
    Var du i Vejen i weekenden ??? Overvejede det, men kunne kun søndag og Nova var sidst på sin løbetid og jeg kører helst ikke uden hende jo, så det blev ikke til noget... Det går bare så godt med hende så håber ikke hun bliver ked og skuffet når der nu kommer en mere, hun stortrives som enebarn tror jeg....
    Og turen til frankrig gik også godt, hun er super at have med, hun havde det selvf lidt varmt af og til, men hun hyggede helt bestemt og hun elsker at bade i et lunkent Middelhav med udsigt til St. tropez... Så nu hedder hun jet-set hunden Nova, hun var jo både i Monaca, Nice, Cannes og St. Tropez...
    Nå det burde vist have været en mail, men det blev det så ikke, så må andre jo læse med ....


Kommentér på:
på lørdag på lørdag igen

Annonce