Hjælp til transportkasse Hjælp til transportkasse
Hej alle i kloge mennesker
Jeg har brug for jeres hjælp. Dette handler godt nok om katte, men mit spørgsmål kan godt relateres til små hunde.
Jeg står med det problem, at jeg har store problemer når jeg skal til dyrlægen med begge mine katte. Jeg er simpelthen ikke stærk nok til at bære de 2 transportkasser med ialt 10,5 kg. kat. Jeg har kigget på nogle forskellige trolleyer, men de kan kun bære op til 8 kg, og det er ved at blive en dyr vane at tage taxa hver gang
Er der ikke nogen der har set en smart transportkasse/taske et sted. De kan godt være i samme kasse, bare den er stor nok.
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Camilla
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 589
Jeg har ikke nogen ideer til transportkasse, men jeg ved at Ikea har sådan en smart transportvogn man kan købe, hvor der godt kan stå en transportkasse på
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
Men man kan da få nogen hundevogne de kan være i..
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 191
Mit problem er jo at jeg skal med det offentlige, og det er simpelthen for tungt, og jeg ender derfor altid med at tage en taxa, hvilket jeg meget gerne ville undgå. I næste uge er det kun den ene der skal afsted til en tandrensning, og det går fint, men når de begge skal med går det ikke.
okt 2008
Jeg tænker at den er lidt voldsom. Hvordan kører den på fortovene, og kan den komme med i bussen?
okt 2008
Jamen jeg sætter da pris på alle forslag, så tak for det
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
De er vildt lækre
(link fjernet)
okt 2008
Cute, Jeg skulle nok blive til grin her i Kbh NV
okt 2008
Det er slet ikke tosset. Jeg kan ikke se størrelsen nogen steder. Jeg ville nok ikke slippe kattene løs i den, men hvis de kunne være i den i deres kasser er den fin. Fordelen er også at hunden ville kunne bruge den når vi skal langt. Normalt sidder hun i cykelkurven, men jeg ville klart syntes det var mere sikkert at have hende bag på.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 55
http://www.bigbullies.dk/shop/hundebure/transporttaske-torino-l.aspx
okt 2008
Den har jeg faktisk kigget på, men jeg tror ikke den er stor nok. Min ene kat er en slank kat på 6 kg, så han er forholdsvis stor.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.616
Havde selv fået hende anbefalet og brugte hende i forbindelse med aflivning af min Millepige. Hun var bare alletiders og meget kompemtent.og hendes priser er rimelige. Hun kanlave det mest almindelige dyrlægeopgaver og så er hun ikke dyr.
Jeg har bestilt hende til sundhedseftersyn og vaccination af 3 katte.
okt 2008
Det vil jeg da helt sikkert kigge på. Jeg var slet ikke klar over at der fandtes en mobil dyrlæge.
okt 2008
Jeg kan ikke få linket til at virke
Hjælp til transportkasse