688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hjælp til transportkasse Hjælp til transportkasse

Hej alle i kloge mennesker

Jeg har brug for jeres hjælp. Dette handler godt nok om katte, men mit spørgsmål kan godt relateres til små hunde.

Jeg står med det problem, at jeg har store problemer når jeg skal til dyrlægen med begge mine katte. Jeg er simpelthen ikke stærk nok til at bære de 2 transportkasser med ialt 10,5 kg. kat. Jeg har kigget på nogle forskellige trolleyer, men de kan kun bære op til 8 kg, og det er ved at blive en dyr vane at tage taxa hver gang smiley

Er der ikke nogen der har set en smart transportkasse/taske et sted. De kan godt være i samme kasse, bare den er stor nok.

HJÆÆÆÆÆÆÆLP

Camilla

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til transportkasse
  • #1   4. aug 2011 Gætter på, at du også er en heldig ejer af Maine Coons smiley

Jeg har ikke nogen ideer til transportkasse, men jeg ved at Ikea har sådan en smart transportvogn man kan købe, hvor der godt kan stå en transportkasse på

• #2   4. aug 2011 Tja jeg har 4 katte hvor de største vejer 8 kr og 9 kg og så 2 mindre på omkring 4 kg hver, jeg har de 2 store i en kasse sammen og de små i hver sin, men jeg bær dem altså uden problemer ud til bilen dog af 2 omgange..

Men man kan da få nogen hundevogne de kan være i..

• #3   4. aug 2011 Jeg har helt almindelige huskatte smiley Den ene på 4,5 kg og den anden på 6 kg. Det er slanke katte så de bliver ikke mindre smiley

Mit problem er jo at jeg skal med det offentlige, og det er simpelthen for tungt, og jeg ender derfor altid med at tage en taxa, hvilket jeg meget gerne ville undgå. I næste uge er det kun den ene der skal afsted til en tandrensning, og det går fint, men når de begge skal med går det ikke.

• #4   4. aug 2011 Hej Lotte F

Jeg tænker at den er lidt voldsom. Hvordan kører den på fortovene, og kan den komme med i bussen?

• #5   4. aug 2011 Lotte F

Jamen jeg sætter da pris på alle forslag, så tak for det smiley

• J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #6   4. aug 2011 Prøv sådan en her - kan fås i flere størrelser og som "stroller" som det hedder hvis man vil gå med den - men altså også som cykeltrailer.
    De er vildt lækre

(link fjernet)

• #7   4. aug 2011 Lotte F

Cute, Jeg skulle nok blive til grin her i Kbh NV smiley Men klart praktisk.

• #8   4. aug 2011 J H

Det er slet ikke tosset. Jeg kan ikke se størrelsen nogen steder. Jeg ville nok ikke slippe kattene løs i den, men hvis de kunne være i den i deres kasser er den fin. Fordelen er også at hunden ville kunne bruge den når vi skal langt. Normalt sidder hun i cykelkurven, men jeg ville klart syntes det var mere sikkert at have hende bag på.

• Signe
    Signe Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 55
    #9   4. aug 2011 hvad med denne her der er en bred rem så den kan hænge over skulderen

http://www.bigbullies.dk/shop/hundebure/transporttaske-torino-l.aspx

• #10   4. aug 2011 Hej Signe

Den har jeg faktisk kigget på, men jeg tror ikke den er stor nok. Min ene kat er en slank kat på 6 kg, så han er forholdsvis stor.

• #11   4. aug 2011 Camilla hvorfor bruger du ikke www.dinmobiledyrlæge.dk
    Havde selv fået hende anbefalet og brugte hende i forbindelse med aflivning af min Millepige. Hun var bare alletiders og meget kompemtent.og hendes priser er rimelige. Hun kanlave det mest almindelige dyrlægeopgaver og så er hun ikke dyr.

Jeg har bestilt hende til sundhedseftersyn og vaccination af 3 katte.

• #12   5. aug 2011 Alice NU med kunstige knæ A

Det vil jeg da helt sikkert kigge på. Jeg var slet ikke klar over at der fandtes en mobil dyrlæge.

• #13   5. aug 2011 Alice NU med kunstige knæ A

Jeg kan ikke få linket til at virke

Kommentér på:
Hjælp til transportkasse

Annonce