{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Hund og kat er der nogen der kan hjælp {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg stor og skal være baby sitter fra i dag til mandag
jeg hjælper en ven i nød
mit poblem er at jeghar en kat på lidt over et år og den eneste gang han har mødt/se en hund var da han var i en transportkasse nede ved dyrlægen det var han ikke glad for
jeg søger lidt råde til hvordan jeg best kan presentere dem for hinanden
har tænkt at baby(hunden) skal side ned og enden holdes i snor eller halsbonet og så lade Nico Katten gøre det i sit tempo
det er meget vigtig at NicoKatten ikke for en dårlig oplevelse da jeg jo gerne selv vil have hund en gang når jeg er flytte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og kat er der nogen der kan hjælp
  • #1   17. dec 2009 jeg mener at hunden er en Cavalier king charles spaniel
    og den har mødt katte før

• #3   17. dec 2009 well da min kat skulle møde underboens meget store hund samlede jeg hende op og satte mig på trappen med hende i skødet... og så kunne underboens hund komme og snuse lidt og hver gang katten blev nervøs tog jeg armene op foran hende og viste at jeg beskyttede hende... og når hun så faldt til ro igen så fjernede jeg langsomt armene lidt efter lidt så hun kunne se hunden og til sidst blive snuset til igen... og så var det bare at fortsætte sådan lidt et par gange hver dag... og efter ca 3 dage var de bedste venner og nu tosser de rundt efter hinanden på skift... katten bor lidt hos mig og lidt hos underboen nu og har fået god smag for hundemad og snacks smiley

• #4   17. dec 2009 MMJ tak for svaret det var også lidt i den stil jeg tænkte
    jeg kan desvære ikke gå en lang tur med den inde den møde katte da den bliver bragt her hjem af min bonus beste man Baby Hunden plager ikke at være vild og har fået af vide at den er lidt trist tænker at den kan mærke sitionen der hjemme
    jeg håber Nico vil kunne enes med den end til på mandag jeghar lovet at nusse ekstre om den da den trænger lidt til det, jeg må bare lige husk på at jeg ikke skal glemme katte så den bliver chalu hvis de overhovede kender den følelse

• #5   17. dec 2009 danni tak for svart kan se at det i skriver er det jeg selv haved tænk på :o)
    Dusif dejligt at det lykkes for dig på den måde :o)
    jeg har så kun hunde til mandag og det er så men også godt nok for må ikke have hund her hvor jeg bor, kan ikke huske hvordan reglerne er andgående med at passe hund men har snakke med en der bor her og hund har før psaaet hund unden nogen poblemer
    og hvis det skulle give poblemer så er jeg i forvejen fuld i gang med at søge lejlighed et andet sted :o)

• #6   17. dec 2009 jeg har sat mange katte og hunde sammen,,jeg sætter altid katten i en transport kasse så kommer ingen til skade,,,jeg sætter kassen højt oppe så katten kan se på hunden og omvendt og ikke føler sig truet

derefter når de taber intresessen gør jeg så de kan snuse til hinanden,,jeg har aldrig følt katten har været bange for den er i transport kassen nærmere følt sig tryg

det tager jo som regel ikke kun en time eller lignede,,men kan tage flere dage før katten holder op med at rive og sådan en lille hunds øjne har bestemt ikke godt at katte kløer

så man kan ikke sidde med dem i flere dage og man kan nu også komme ud for de bare holder fast i en og så er det ikke sjovt mere

held og lykke

• #7   17. dec 2009 Og pas nu på at katten ikke river hunden
    da vi havde haft link i en måneds tid stødte han på en kat i have der ev ham og desværre ramte øjet

• #8   17. dec 2009 jn&sn N... ved godt min metode kan virke lidt underlig men husk at du er et kendt element for katten og bliver forbundet med sikkerhed hvorimod en kasse mange gange er noget nyt og i alle tilfælde bliver forbundet med fangeskab...

• #9   17. dec 2009 stupid lamb & danni
    helt enig der sker alt for mange af den slags ulykker... men hvis katten ved at den er sikker så river den ikke... min svingede ikke poten en eneste gang

• #10   17. dec 2009 Dusif
    nu er der jo meget forskel på både hunde og katte, så jeg ville aldrig sige aldrig

• #11   17. dec 2009 jeg sagde ikke aldrig hehe ;)... og ja der er stor forskel... ved bare at den her metode fungerer rigtig godt... desværre er det jo bare meget svært at vide om katten føler sig sikker nok... men du må jo indrømme at det dybest set er rigtigt... føler den sig sikker er der jo ingen grund til at rive :P... men ja metoden er ikke risiko fri, så hold hunden på pote afstand...

• #12   17. dec 2009 hejsa og tak for jeres svar
    hunden baby er nu kommet og ind til vider er det gået fint nico katten holder en afstand på ca. 2m og så væser og brummer han lidt
    hunde baby holder afstanden og passer sig selv
    så jeg syndtes faktis at det går rimelig godt

Kommentér på:
Hund og kat er der nogen der kan hjælp

Annonce