736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Signe B
Signe B
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

Kat og hund sammen Kat og hund sammen

Hejsa??

Jeg har to indekatte i min lejlighed på 45kvm. De trives rigtig rigtig godt, og jeg hår nu og leger med tanken om at få en lille hund, da jeg har masser af tid i min hverdag til at give lidt ekstra kærlighed ud??

Kan dette lade sig gøre på den plads, eller er det bedst at vente med det til, at jeg en dag bor større?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat og hund sammen
  • #1   22. okt 2023 I min optik er det langt mere forsvarligt at holde hund på så lidt plads end katte smiley Med mindre du har dekoreret alle dine vægge med kradsetræer og hylder kattene kan hoppe rundt på smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #2   22. okt 2023 Jeg synes tre dyr på så lidt plads er for meget

Men det er en smagssag

Jeg har haft flere katte og hunde sammen og jeg ved at det at give dyrene et valg og mulighed for fravalg er afgørende for trivsel

Det ville jeg ikke kunne på så lidt plads er min egen vurdering efter et liv med dyrene på mere plads hvor jeg har set de udfordringer det alligevel kan give

At kunne trække sig og være alene er et must for mine for at trives sammen

• #3   22. okt 2023 Jeg kan ikke se problemet, bare du fortsætter med at aktivere dine katte som du altid gør, og køber en hund hvor temperament passer til dit liv, og at du aktiverer den ude.

• #4   22. okt 2023 Det afhænger alt sammen af hvordan dyrene aktiveres, og hvilke muligheder de har for bevægelse/udfoldelse udenfor.

• #5   22. okt 2023 Vi havde 3 Russian Blue og 1 Sealyham på 50 m2. Det var intet problem og dyrene virkede til at trives. Det kræver selvfølgelig noget aktivering af både hund og katte.

• #6   22. okt 2023 Min erfaring var, at kattene havde meget nemmere ved at acceptere en retardo (hundehvalp) end at acceptere en ny kattekilling.

• Signe B
    Signe B Tilmeldt:
    okt 2023

Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
    #7   22. okt 2023 Tak allesammen smiley

Jeg har masser af kattetræer og hylder på væggene, så kattene trives helt okay smiley

Jeg har samtidigt også en stor lukket altan, som står frit tilgængeligt mere eller mindre 24/7

• #8   22. okt 2023 Ingen problem i det.

Kommentér på:
Kat og hund sammen

Annonce