{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

lidt hjælp til at bygge hundehus? {{forumTopicSubject}}

skal til at ha byggede en kasse hunden kan være i om vinteren i hans hunde gård. han har et murstens hus i forvejen at være i men da vi går vinteren i møde vil jeg bygge en kasse med isolering der ind til så han kan holde varmen. Han vejer 42kg hvor stor ville i bygge kassen og hvor meget isolering skal der være i?skal pladerne behandles med noget specelt så der ikke kommer fugt .. evt andre gode råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt hjælp til at bygge hundehus?
  • #1   8. aug 2011 det ikke noget han skal bo fast i overhovede men har et par 12timers vagter om ugen og ellers hvis man lige skal noget et par timer de andre dage.

  • #2   8. aug 2011 Kunne du ikke isolere murstenshuset.... så det blev varmt nok til at være i ??.... bare en tanke.... :o)...
    Ellers lade hunden være indenfor... ( hvor du selv bor ).... bare med en stor hundelem i døren ?.....:o)
    Ellers har jeg ingen ideer.... da jeg aldrig har bygget et hundehus..... :o)


  • #3   8. aug 2011 tænkte at jo mindre plads den har ville den kunne opvarme det med sin krops varme og det ville blive dyrt at sku isolere hele huset.han kan ikke være alene hjemme og sys ikke min økonomi holder til at prøve mere.. han viser ingen problemer med at være alene hjemme på nogle måde.. indtil han keder sig:) det har kostede et par sofaer plus det løse..

Kommentér på:
lidt hjælp til at bygge hundehus?

Annonce