4.798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Bedste DKK Chihuahua kennel? Bedste DKK Chihuahua kennel?

Må jeg høre jeres mening?

Har kigget, læst og googlet en masse - nu vil jeg ikke hænge nogen ud men har blandt andet fundet en kennel hvor de godt nok har mange hunde, og særdeles mange hvalpe efter min mening, så man kan tilsyneladende ikke gå ud fra at kennelen er 100% iorden selvom det er en DKK kennel? - eller går man "kun" op i, at det er sunde linier man avler efter? Jeg prioriterer ihvertfald også en masse andre ting, som jeg har fundet hos flere DRU opdrættere, men jeg har bare fået anbafalet en DKK hund.

Håber på noget hjælp:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste DKK Chihuahua kennel?
  • #1   13. aug 2011 Jeg kan med hånden på hjertet sige at kennel Iquitos, er et hyggeligt stueopdræt med sunde, velbalancerede hunde smiley Og vil anbefale kennelen til hver en tid smiley

• #2   13. aug 2011 (link fjernet)

• #4   13. aug 2011 Kennel bygstubben der får man mere end en dejlig hvalp:) Der får man alt den hjælp man kan drømme om.. lille og hyggeligt opdræt hvor alle hunde er flotte og søde:) vores Charlie kommer der fra.

med venlig hilsen Kasper

• #7   13. aug 2011 En kennel der er nævnt i denne tråd tager på udstilling med en tæve der har 3 uger gamle hvalpe liggende derhjemme. DYREMISHANDLING og bør ikke støttes. Man må vel ikke sige hvilken, for det er udhæng, men alle jer DKKere ved vist godt hvem.

Den kennel er vist forøvrigt også stadig både i DRU og DKK... Det er da i hvertfald svært for dem at bestemme sig...

• #8   13. aug 2011 De bygstubben hunde jeg har mødt personligt har været helt super smiley

• #9   13. aug 2011 Linnea - kunne jeg ikke få en pb på hvilken kennel?

• #10   13. aug 2011 Mange tak for jeres anbefalinger - kom gerne med flere forslag!

• #11   14. aug 2011 Mia: Hvis jeg ledte efter en DKK hvalp, så tror jeg, at jeg ville alliere mig med Charlotte, som er her i tråden smiley

Held og lykke med det - ved du har ledt i et godt stykke tid smiley

• #12   14. aug 2011 Mia du har jo lidt tid inden du skal har en hvalp, så jeg ville anbefale, at du bare besøger en del kenneler fra forskellige klubber for at få et indtryk af opdrætteren, dens hunde og hvordan hvalpene kommer til at vokse op ; )

• #13   14. aug 2011 Linnea,jeg vil også gerne bede om en PB ang kennelen,der er både i DKK og DRU.

• #14   14. aug 2011 Må indrømme at jeg slet ikke var klar over de ting der er blevet skrevet. Alt jeg kan sige, er at jeg ved at de opdrætter i DKK, og hundene lever under gode vilkår..

• #15   15. aug 2011 Hej Hanne, mange tak:-) som du ved er jeg ikke nødvendigvis tilhænger af DKK, jeg undersøger det kun fordi flere anbefaler det og som jeg også har skrevet er det indtil videre DRU opdrættere - her tænker jeg især på dig - som passer til mine ønsker.

Hej Daniela:-) vi ønsker hvalp til foråret og det er efterhånden gået op for mig at man skal være hurtigt ude hos de, i mine øjne, gode steder:-) så nej ikke decideret travlt men ja du har ret i at det er en god idé at besøge kenneler - hvilket jeg også har gjort, og der er jeg ihvertfald blevet sikker på at det ikke skulle være de steder, som jeg har besøgt, min hvalp skal komme fra;-)

• #16   15. aug 2011 Hej Charlotte, tusind tak skal du ha':-) du må altså meget gerne skrive til mig, hvis du skulle falde over en sund og rask chihuahua der er til salg!

Kh Mia

Kommentér på:
Bedste DKK Chihuahua kennel?

Annonce