{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Staffordshire bull terrier, DKK opdrætter. {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG,

Som nogle ved/kan huske, endte mit chihuahua eventyr ret drastisk for 3 års tid siden.
Der er heldigvis sket en masse gode ting på de år, som nu gør at kæresten og jeg begynder at forberede at vi gerne vil købe en Stafforshire bull terrier til foråret/sommeren 2021.

Og vi ønsker naturligvis at finde den helt perfekte opdrætter at købe vores kommende drømme staff fra.

Så nu spørger jeg de kloge hoveder her på HG om råd og vejledning.

Vi søger en god opdrætter som laver gode og sunde Staffer med DKK/FCI stamtavle.
Vi ønsker en blå, fawn/rød/brun m./u. maske. dog hverken hvid, sort eller brindle.
Ønsker en opdrætter som tjekker for alle arvelige sygdomme, og går meget op i deres hundes og hvalpes sundhed og temperament.
Ønsker samtidig en opdrætter som udstiller sine hunde, for at "sikre" mest racetypiske hvalpe som muligt.

Det behøver ikke nødvendigvis være en dansk opdrætter, svensk, tysk, norsk mv. kan også sagtens være en mulighed, da vi blot ønsker den bedste hvalp vi kan få.

Jeg ønsker at finde en opdrætter som laver gode udstillings hvalpe, med sundheden i top, da jeg ønsker at vende tilbage til udstillings verdenen.

Jeg har dkk opdrætter uddannelsen fra 2013.

Så er der nogle SBT kendte folk her på HG som kan give en prej om hvor jeg finder drømme opdrætteren smiley
Ønsker at være i god tid (ja der er 2 års tid endnu, men bedre tidligt ude ikk? smiley )

Vi tager til Roskilde udstillingen i Maj og kigger på vores første SBT udstilling


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Staffordshire bull terrier, DKK opdrætter.
Kommentér på:
Staffordshire bull terrier, DKK opdrætter.

Annonce