{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

lopper resistens?? {{forumTopicSubject}}

Hej,har nu givet vores hunde både Frontline og 3 uger efter var de fyldt med lopper og vi gav Bayantic efter dyrlægen råd,da de to præp.ikke onteragerer men nu 3 uger efter er der sgu lopper igen på alle 3 hunde..HJÆLP derude,har i nogen råd udover hvidløg??
mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper resistens??
  • #1   14. aug 2011 Jeg ville nok få fat i et middel til at sprøjte omgivelserne med....tror også, at jeg på et tidspunkt fik noget hos dyrlægen, da ingen af de andre præparater virkede. Kan ikke helt huske, hvad det hedder, men det gives i nakken på samme måde som de produkter, du allerede har prøvet...måske hed det noget i retning af Advocat?

En kombination af at sprøjte omgivelserne og så det der produkt fra dyrlægen tog lopperne her....det er bare så klamt med lopper!

Jeg havde på det tidspunkt lige født og sad i sofaen og ammede, da der kravlede en loppe henover den lille ny. AD:0)

• #2   14. aug 2011 Ja, mange lopper er gået hen og blevet resistente overfor bl.a. Frontline. Jeg bruger Advantage til mine katte, og det hjælper godt! Kan selvfølgelig også fås til hunde :o)

• #3   14. aug 2011 Måske også lige give alle tre hunde en lille vask med loppeshampoo...så kan du vist ikke gøre mere.

• #4   14. aug 2011 og måske en tur uf og gå med cap star det brugte vi og det virked jer hjemme

• #5   14. aug 2011 Hvad er Cap Star? Bare sådan man ved det, hvis man skulle blive angrebet af et loppecirkus:0)

Kommentér på:
lopper resistens??

Annonce