{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Jeg HADER..... {{forumTopicSubject}}

Snegle, dræber snegle, små frøer, hvepse og folks cigaret skodder på stierne, det er jo livsfarligt at gå med sin 10 uger gamle hvalp som ligesom børn mener at den bedste måde at undersøge tingene på er at tage ALT i munden, og som har fundet ud af at når der bliver råbt nej og man kommer stormende, så kommer man bare for at tage det der sjove ud af munden på en, så så er det da bare om at få spurtet den anden vej så hurtigt som overhovedet muligt.....

Og det er heller ikke nemt at stå ene med hvalp på arm samtidig med man faktisk har brug for begge hænder til at få gabet op og få det ud der nu er røget ind....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg HADER.....
  • #1   15. aug 2011 Det er dejligt at have hvalp smiley Jeg havde en gang en slædehund som jeg slet ikke kunne holde når hun så en skovsnegl.. Den skulle bare ædes.. Og så skulle hun da lige give en et ordentligt kys i hovedet bagefter smiley

  • #2   15. aug 2011 Anna D

    AD! smiley


  • #3   15. aug 2011 ja, bare papir der har været mad i og TYGGEGUMMI.....
    @ Sidsel, ja det kan vores hund på knapt 2 også, men den på 10 uger er ikke heeeelt med på hvad nej betyder, og man skal ihertfald ikke nødvendigvis accepetere et nej i første omgang, man skal da lige finde ud af om den nu går alligevel.......


  • #4   15. aug 2011 Ja det var specielt lækkert når sneglen sad fast mellem hendes tænder.. Hun var en fantastisk lækker hund smiley

  • #5   15. aug 2011 Ha noget EXTRA lækkert guf i en pose i lommen "afhængigt af hvad din vaps finder rigtigt lækkert" og så byt når "banditten" finder de "spændende" udendørs ting.
    Det har virket på alle mine "frække kræ" efter ganske kort tid ;o))
    Good Luck :o)


  • #6   15. aug 2011 Hun fejlede desværre noget alvorligt med hele hendes tarmsystem så hun havde altid dårlig mave.. Men dyrlægen skældte mig ud og sagde at de smittede med lungeorm.. Men hvad skal man lige gøre når man ikke kan holde hunden smiley

  • #7   15. aug 2011 En ide`vil være at gi hunden Advocate som fåes på recept fra dr.dyr, det slår hjerte/ lungeorm iheld før at hunden tar skade + lopper og en masse andre kryb, desv.bare IKKE flåter.
    Ellers må man holde sin hund i lang line/flexline så man kan nå at hive hunden væk før den når at æde alt det den ikke må røre indtil at den har lært hvad nej betyder.

    Jeg vil lige tilføje at hunde normalt kun har fat i en frø een gang pga. den gift som de=frøen har i skindet, den er meget væmmelig/giftig for hunde og bare det at de slikker på frøen een gang så vil de skumme rundt om munden og derefter aldrig røre en frø mere.
    Så man kan altid se om ens vuf har været i kontakt med en frø el. tudse.

    Anna tar jeg fejl eller er det en af dine forrige piger vi taler om ? for du har da kun 1 pige nu ik ?


  • #8   15. aug 2011 Det er ikke en hund jeg har oprettet herinde men jeg har hende desværre ikke mere pga hendes sygdom med hendes tarmsystem.. Hun var blanding af alaskan malamut og grønlandsk slædehund

  • #9   15. aug 2011 Jeg har 2 tæver nu.. Hvalpen og moren til hende smiley

  • #10   15. aug 2011 Åhh OK Anna, jeg har været væk fra HG så længe at jeg ikke vidste at din "pige" var blevet moar ;o) Hjerteligt tillykke med hvalpen.*Smiler*

  • #11   15. aug 2011 Tak for det smiley

  • #12   15. aug 2011 @ Anita, ja vores knap 2 årige er også på Advocate da hun var med i Frankrig i sommerferien, men det er noget krads noget og hvalpen må slet ikke behandles med sådan noget pipette noget før den er 12 uger har jeg fået af vide, så må håbe at hun holder sig fri af angreb..

Kommentér på:
Jeg HADER.....

Annonce