Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det igen i en hundeskov-odense
  • kenneth s
    kenneth s Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 46
    #1   16. aug 2011 Er sur over han bærer mit navn.. Den skyldige i artiklen

• #2   16. aug 2011 Vi tog rigtig meget i hundeskov med Terkel førhen, men jeg tør sgu næsten ikke mere.

Der var på et tidspunkt ikke lang tid efter Terkel var blevet overfaldet af en schæfer, (ikke i skoven), hvor vi tog i hundeskoven. Der sidder en flok tøser på bænken og hundende render rundt som de nu gør i en skov. Pludselig løber alle hundene hen til Terkel og den ene stiller sig henover Terkel, og begynder at knurre.... Præcis det samme gjorde schæferen inden den fløj på Terkel.

Terkel bliver selvfølgelig bange og krummer ryggen og står helt stille. Tøsen der ejer den her hund rejser sig end ikke op, men sidder bare og kalder "Chilli! Chilli!Chilli! kom her! Chilli hold op!" ... Selvom hunden bliver stående bliver hun siddende. Til sidst må jeg nærmest råbe til hende "Gider du godt flytte din hund!!!" ... Langsomt lettede hun røven og hentede sin hund!! TSK!

• #3   16. aug 2011 Hvorfor er det lige at sådan en stodder tager sin køter med i en hundeskov?! smiley

• #4   16. aug 2011 Hvorfor er det folk altid skal blive siddende på bænkene når deres hunde laver unoder!! Jeg havde en episode i en hundeskov i Aalborg hvor en mynde jagter en lille papillion og får fat på den. Den lille hund piver, men ejerne af begge hunde sidder bare og ryger på bænken. Hvor jeg så går hen og rykker mynden væk, da det sker lige foran mig smiley

• #5   16. aug 2011 Er også begyndt at komme meget i vores egen hundeskov, og der ser jeg da også jævnligt hundeejere, der faktisk ikke kender noget som helst til hundesprog og ikke stopper deres hunde, hvis de laver unoder eller er overdrevent dominerende over for de andre..

Det er sørgeligt, og det ødelægger det for en masse mennesker og hunde, der bare vil hygge sig..

• kenneth s
    kenneth s Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 46
    #6   16. aug 2011 Tjah må da selv indrømme at jeg blev pissed dengang min hund blev bidt skulderen der ude sidste år i oktober måned.

Ejeren stak også bare af.. Bæst.

og nej Torben XD
    jeg tvivler på en Ruhåret hønsehund ligner schæfer heh.
    Ellers er min hund god til at forklæde sig ihvertfald!

• #7   16. aug 2011 Kenneth... hehe .. Når en fransk bulldog ofte kan blive forvekslet med en "muskelhund" så kan en ruhåret hønsehund vel også ligne en schæfer? ;P

• #8   16. aug 2011 Oh stakkels Albert - han er ellers en af de rigtig venlige hunde der ude!
    smiley
    Håber da den båtnakke til en ejer med den sorte hund holder sig væk i fremtiden..!

Kommentér på:
Så skete det igen i en hundeskov-odense

Annonce