{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.427 visninger | Oprettet:

Sjove annonce tekster? {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt den anden dag en tråd inde på hestegalleri omkring sjove annoncer og fandt et link til heste nettet hvor de har fundet SÅ mange sjove annoncer. http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2051197/2051197/
Ting der kan misforstås, lidt for hurtige stave fejl der kommer til at se sjove ud så som: "Sælges kun til ruineret rytter" smiley

Jeg kom til at tænke på om i også falder over den slags annoncer her på hundegalleri? Jeg prøvede at kigge lidt rundt, men fandt ikke umiddelbart noget.
Det kunne også bare være en sjov formuleringsmåde eller noget andet sjov i forbindelse med salg herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove annonce tekster?
  • #1   22. aug 2011 sys de er meget sjove de avls annoncer hvor det hundene der gerne vil prøve og være forældre XD

  • #4   22. aug 2011 Det er ikke helt annoncer men denne side er også meget sjov smiley

    http://damnyouautocorrect.com/


  • #5   22. aug 2011 Synes den bedste er besked bommerter. De nye smartphones driller jo lidt med ordbogen smiley

    http://damnyouautocorrect.com/


  • #6   22. aug 2011 Hihi gitte... to hjerner én tanke smiley

    En anden goood side er (link fjernet)

    Elsker hundebillederne smiley


  • #7   22. aug 2011 Min kammerat viste mig en annonce på en bil han havde kigget på den anden dag, der stod:

    Splinter ny bil fra 2004 sælges. smiley

    Så også engang en annonce for en pony hvor der stod:

    Sælges pga. tidsmangel og da jeg desværre ikke kan ride ham hårdt nok, som han har behov for, og bedst kan li..



  • #8   22. aug 2011 Jeg så den anden dag i Fakta på nogle seje cykel låse, de der der ligner kaniner og krokodiller... Hvis man kigger bag på så står der "spiral lås til børn" - FEDT så ved man altid hvor man har sinde børn henne!

    Men ja dem på heste nettet er geniale, jeg var flad af grin over dem... min kæreste kunne så ikke helt se det sjove i dem, da han er totalt heste analfabeth smiley


  • #9   22. aug 2011 Så også en annonce med en hund engang hvor der i overskriften stod:

    "Super dejlig hund med stamtavle"

    I selve teksten stod der så:
    "Dejlig dreng på 2 år sælges, blanding mellem labrador og schæfer"

    Eller denne:
    "Dejlig rottweiler sælges, spiser som han skal, men er ikke så glad for børn"

    Og så også lige denne:
    "Dejlig GD sælges, alle kan gå tur med ham, men børn under 4 år bør helst ikke gå med ham alene"


  • #10   22. aug 2011 Og en annonce mere på en bil:
    "Kører og starter ALTID perfekt, bare ikke hvis det har været frostvejr"
    Hmm, kører den FØR den starter? Og det kan vel ikke være ALTID, medmindre man bor i et land hvor det aldrig er frostvejr? smiley

    Og lige en kat også:
    "Neutraliseret hunkat sælges, der bliver skrevet kontrakt på at der under ingen omstændigheder må avles på hende, da hendes mor ikke kunne få killinger, og hun muligvis har arvet dette gen fra moren"
    Det er alligevel ret godt klaret.. Og er sq lidt ked af der skal skrives kontrakt på der ikke må avles på hende, jeg havde ellers tænkt mig at lave et par kuld på den.. smiley

    Og en hesteannonce:
    "Dejlig hoppe sælges. Hun er pt. i fol, og følges sælges med. Men der skrives kontrakt på at køber ikke må få føl på hende."

    Og denne:
    "Super lækker vallak sælges, har lige været til smed i sidste uge og få skiftet sokker"
    Det er fanme smart at man kan skifte sokkerne på en hest, det har jeg dog aldrig hørt før..

    Eller denne:
    "Dejlig andalusier hingsteføl sælges, da han desværre er født brun og ikke skimmel som vi havde håbet på"

    Og så lige:
    "Shetlandspony sælges, da jeg desværre ikke kan bruge ham til at ride springstævner på som jeg ellers havde håber, derfor søger jeg en hest i stedet, da jeg er blevet for gammel til at måtte stille op på pony"
    Øhh, i den alder køber man vel ikke en shetlænder til at ride stævner på..?

    Kan blive ved med at komme i tanke om flere:
    "Dejlig kastereret hingst sælges, ingen unoder eller fejl, dog skal man bruge hingstekæde eller bid på ham når man går tur, da han ellers kan finde på at stikke af"

    Og så en slange:
    "Stor flot kongeboa sælges, meget håndtam, og kunne aldrig finde på at være aggressiv. Han har kun hugget mig én gang"
    Hmm, nårh nej, så kunne den heller ikke finde på at være aggressiv jo?

    Og lige en bil mere:
    "Rigtig lækker scorebil, masser af plads både foran og bagi. Ingen rust. Utrolig god stand, dog er der enkelte lyse pletter på bagsæderne som jeg ikke har kunne få væk"
    Hvad mon den scorebil så lige har været brugt til?


  • #11   22. aug 2011 Haha hvor er de bare gode dem i har fundet altså!

    Og hvor fedt at man lige kan få skiftet sokker på hesten, hvis man ikke lige synes de matcher til resten af outfittet smiley


  • #12   22. aug 2011 Så også engang denne:
    "Helt ny motorsav sælges, kun brugt 1 gang. En lille smule blod på. Evt. byttes med benprotese"
    smiley

    Og denne om en slange
    "Rigtig lækker erotisk pyton sælges"
    -Tror nok at der skulle ha stået EKSOTISK smiley


  • #13   22. aug 2011 Fandt lige nogle flere:

    Hvalpe der er til salg, i annoncen står der:
    "Kom og kig på dem allerede nu, og se dem vokse"
    -Så vokser de da godt nok stærkt hvis man kan se dem vokse imens man er til stede? smiley

    Labrador hanhund på 11 mdr:
    "Han gør når nogen banker på døren, for at passe på huset,men ellers gør han ingen skade"
    -Der sker også rigtig store skader når en hund begynder at gø.. Uha da..

    Steriliseret chihuahua tæve på 2 år til salg:
    "Det er med blødende hjerte at jeg må skille mig af med min dejlige lille pige, men jeg har indset at hun bliver for stor til min lejlighed. Byttes evt. til en anden tæve som der kan avles på."
    -Hvor finder man en hund der er mindre end en chihuahua?

    Boxer på 3 år:
    "Stikker ikke af når man går tur med ham i snor, men trækker mindre hvis han ikke har snoren på"
    -Det må være det man kalder en velopdraget hund smiley

    Bullterrier til salg:
    "Stille og rolig hund, er vild med rester fra aftensmaden, og elsker især børn."
    -Nok ikke lige den vovse der skal med en tur ned i børnehaven og hilse smiley

    Blandingshund til salg:
    "Rigtig lækker han, dog kastereret"
    -Ja, de fleste hunde bliver afskyligt grimme når de bliver kastereret.

    Har lige fundet en som sælger:Renracet Dansk-svensk gravhund
    -Den race har jeg ikke set før smiley

    Rottweiler/Dobermann blanding:
    "Der medfølger to stk legetøj og halsbånd og sele så hun lovligt kan køre bil"
    -Fedt, vidste ikke at hunden måtte køre bil hvis den bare har 2 stk. legetøj, halsbånd og sele smiley

    Rottweiler tæve:
    "Sælges kun til personer som har erfaring med rottweilere, for hun har samme sind som en rotte. Hun er trænet, men tager ikke skade af at man begynder til hundetræning med hende"
    -Dejligt at hunden ikke falder død om fordi man begynder til hundetræning med den, det var jeg ellers lige bange for smiley


    Damn, der er jo gået helt sport i det med de annoncer nu.. Sidder og leder og leder efter sjove citater i annoncerne smiley




Kommentér på:
Sjove annonce tekster?

Annonce