{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.786 visninger | Oprettet:

Coton bider i fødder og ben.? {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi har fået en dejlig coton de tulear, som nu er blevet ca 10 uger gammel. Men den er mere og mere begyndt på at bide i fødder og hvad den lige kan komme til, når den lige er vågnet, har masser af energi og rigtig legesyg. Vi siger bestemt nej til den, og giver den i stedet noget af dens legetøj som den må bide i. Vi har også prøvet at ignorere den når den gør det, men lige lidt hjælper det.

Er der nogen som har nogle gode fif til hvordan man kan vende den af med det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Coton bider i fødder og ben.?
  • #1   22. aug 2011 Det skulle vel aldrig være dig der kommer sammen med Tanja. Hehe
    Tro jeg det er. Jeg har sagt til Tanja at jeg meget gerne vil hjælpe med at komme bideriet til liv..
    Kontakt mig på facebook, Tanja har mig som ven.

• #2   22. aug 2011 Bare hav masser af tålmodighed smiley Så går det over igen! Det er jo kun en hvalp og det er den måde den er vant til at lege med sine søskende på. Den forstår ikke at I leger på en anden måde og det lærer den heller ikke på kun en uge. I skal bare ignorere den og når I har gjort det 100 gange, så kan I nok se fremskridt.
    Vores hvalp er snart 5 måneder og han er blevet MEGET bedre, men bider stadig af og til, hvis han bliver for opkørt smiley Så bare hav masser af tålmodighed

• #3   22. aug 2011 Jo Louise, det er det smiley

Anne M, tak for rådet. Vi forsøger bestemt at have masser af tålmodighed smiley Vil jo bare meget gerne lege med ham og give ham den opmærksomhed som han fortjener, og så er det jo trist at man bliver bidt. Men vi satser på at vi med tiden kan se fremskridt smiley

• #5   22. aug 2011 Vi har også kun haft ham i to uger, så det kan sagtens være, at det bare er fordi han lige skal vænne sig til det hele. Kunne være lækkert hvis det snart går over smiley

Kommentér på:
Coton bider i fødder og ben.?

Annonce