{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

hun gravid? {{forumTopicSubject}}

hej Hg.
har lige et spørgsmål til jer.
hvordan hurtigtg kan man se om ens hun er gravid det drejer sig om en malteser. ved godt man kan tage til dyrelægen og få ham til og scannen men det koster jo en del så vil høre om der var andre måder det kunne ses på. det er 4 uger siden hun var i løbetid og hade beøg af en han.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun gravid?
  • #1   24. aug 2011 hej Maria her er det brystvorterne der vokser og er lyserøde men det sker nu først ved femugerstiden og er der flere hvalpe begynder Vicky så småt at bule ud er en papillion.....Ane

• #2   24. aug 2011 Hunde bliver ikke gravide, de bliver drægtige.
    Hvis du ikke har råd til en scanning, har du så råd til at have hvalpe eller betale for et kejsersnit en søndag aften (til den nette sum af ca. 6000-12000kr)?

• #3   24. aug 2011 Anne Julie F

Selvom at det bestemt lyder til at TS skulle have tænkt sig om inden hun satte hvalpe til verden, kan du da overhovedet ikke sammeligne det at få en "for sjov" scanning med skulle betale for et nødvendigt kejsersnit, come on..

• #4   24. aug 2011 Anne Julie F:

Hvorfor angribe på den måde?
    Maria skriver ikke noget om at hun ikke har råd!!

• #7   24. aug 2011 Nu var det oprigtig bekymring fra min side, så må i om hvorvidt i opfatter det som et angreb eller ej.

• #8   24. aug 2011 Iøvrigt kan der være mange grunde til at fravælge scanning, men når penge som en årsag bliver nævnt, bliver jeg altså bekymret.

• #9   24. aug 2011 man kan se det på dens patter de plejer at blive røde og lidt hævet rundt om, hun kan have kvalme og næsten ikk vil spise noget, kaste op,være mere kontakt søgende.
    Jeg gad heller ikk at få min tæve scannet, men derfor havde jeg da råd til at hun fik fortaget kejsersnit som hun gjorde.
    Held og lykke med det hele:)

• #10   24. aug 2011 Du burde have kunnet mærke dem på hende i sidste uge. Ellers kan patterne blive røde, hun kan blive mere kærlig, træt og have kvalme, gå fra foderet, have humørsvingninger osv.

• #11   24. aug 2011 Om man har lyst til betale en formue for en scanning, har da intet at gøre med om man har råd.. Det var dog et vanvittigt indlæg at komme med..
    Ærgeligt at du bor så langt væk, ellers kunne jeg have scannet din tæve..

• #12   24. aug 2011 Uhh jeg står med samme spørgsmål :-))) Emma give me a sign. Jeg står med min forhåbentlig drægtige Emma. Hun blev parret den 2. august. Jeg har også fravalgt scanningen. Først ville jeg, men blev så anbefalet af min mentor opdrætter, at lade være. Først det kunne stresse hende og andet det var et spild af penge, da den jo hverken gjorde hende mere eller mindre drægtig smiley Det er ikke fravalgt grundet penge, og skulle der opstå et kejsersnit, er der skam også penge til det smiley
    Emma er blevet mere tryghedsøgende, passer bedre på sig selv (i form af hun ikke buldre på samme måde) sover mere og går i det hele taget mere langsomt. Så her bliver der også krydset fingre smiley

• #14   25. aug 2011 beklar af det er ende ud i sådan en stor dikution. det er ikke fordi der ikke e ppenge til scanning men har også fået af vide det kan stresse hunden og det har jeg ikke lyst til. og der er penge til både kejsersnit og alt hvis det skulle være for her hjemme er hunde lige så meget vær som vore datter så hvis hun skulle få brug for meget får hun det skam også.

men vil sige mange takker for dem der er komme med råd til hvordan man kan se om hun er drægtig kunne godt lyde til hun har nogle små vapser i maven.

Kommentér på:
hun gravid?

Annonce