{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Fordærvet mad - opkast {{forumTopicSubject}}

Nanna og jeg er netop hjemvendt fra hundetræning, hvor hun har fået nogle pølser vi havde. På vejen hjem begynder hun at savle ret så meget, og da vi så kommer ud kommer der normal afføring. Kort efter kommer der tre omgange af afføring rangerende fra blød til vandig. Da vi kommer ind kaster hun så op 3 gange, alt hendes mad og pølseresterne. Hun savler stadig, men sover nu i sin kurv.
Jeg finder pakken af pølserne fram og kan se at de er blevet for gamle. Jeg går ud fra at det er derfor hun er blevet dårlig. Er der noget jeg kan gøre for at hun får det bedre, eller skal jeg bare undlade at give hende mere mad, og se til om det bliver bedre imorgen? Er lidt bekymret over alt savlen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordærvet mad - opkast
  • #1   25. aug 2011 Kennel House..
    Pølseforgiftning? Vil du forklare nærmere?

• #2   25. aug 2011 Vi kom til dyrlægen ret så hurtigt herefter. Hun blev diagnosticeret med akut tarmbetændelse og er pt i faste til imorgen eftermiddag. Derudover fik hun noget smertestillende, nogle tabletter til maven og speciel skånekost (dåse) som hun skal have i en ugs tid, hvorved hendes andet foder langsomt skal spædes til i løbet af ugen. Han var ikke sikker på om det var pølserne der havde gjort hende dårlig, fordi han siger at det tager længere tid for maven at reagere end hvad hendes gjorde, havde det været pga pølserne. Noget andet kunne være, at hendes nuværende foder er for proteinrigt, eller at hun fik for meget af det. Nu ringer jeg til forhandler imorgen og hører hvilke mængder der er bedst for hende.

Kommentér på:
Fordærvet mad - opkast

Annonce