chihuahua eller toypuddel {{forumTopicSubject}}
hej jeg er en gammel kone på 44år,der altid har haft hund,nu har vi været uden hund siden januar,og er ved at købe hus på landet med grund på 2 tønderland.
jeg har meget længe ønsket mig en korthåret chihuahua,men har aldrig rigtig mødt en, og syntes det er svært at få nok information om racen.nu har jeg en mand der er vokset på med puddel og han vil gerne vi får sådan en og jeg har tænkt på en toypuddel og igår var vi til fest hvor de havde en lille sort dreng,og han var skøn,så jeg vil gerne ha så meget information og begge racer,som muligt.den skal bo i frie områder,med katte,høns,marsvin og heste :O),og mig ,min mand,og min datter på 12år.
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 82
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
synes du skal finde de to ...her på nettet under google ......der vil du finde de fleste svar ......
her inde vil der altid være nogle for og nogle imod ......
her er noget om chihuahua ...
http://www.kajovehyldahl.dk/chihuahua.htm#beskr
her er noget om toypuddel
http://www.hunderacer.com/toy_poodle
du vil selv ku finde mere.....
har selv 4 chihuahua .....de har hver sin charme........
men alt kommer and på hvem der har hunde ...og hvad de bliver udsat for .......
jeg vil sige små hunde kræver mere ind mine schæfer .....
da de små vil op til en ......mærker man mere at man har hund når men er inde med de små ....hvor de stor bare går hen og ligger sig ...
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
det racen som udgangspunkt lider mest under er Patella luxation (løse knæled).
Derfor er det vigtigt at du finder en opdrætter der har patella attest på begge forældre og endnu bedre kan påvise flere led med patellafrie hunde.
Hvis du har nogen spørgsmål i forhold til chihuahuaen skal du være velkommen til at kontakte mig...
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 44 Svar: 684
chihuahua eller toypuddel