{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Dyrlæge valg {{forumTopicSubject}}

Jaa, sagen er den at Cody har fået sig et sår på bagdelen, som han bliver ved med at slikke og klø sig i..

Jeg har min egen dyrlæge i fredericia, som kender mig og kender Cody, og jeg har fået en tid der fredag, men da jeg så snakker med en og fortæller om det her, spørger hun hvorfor jeg venter helt til fredag i stedet for at bruge en dyrlæge heroppe hvor jeg er nu, jeg svarer så at jeg kun har dårlige erfaringer med dem, og ikke bryder mig om deres klinik, hvor til hun så siger: Så det er bedre din hund går uden behandling til fredag, frem for at se ud over dit eget behov?

Der blev jeg helt paf.. Bør jeg tage ham til dyrlæge ved en klinik jeg ikke kan lide og ikke føler mig tryg ved, eller kan jeg godt vente til fredag når jeg kommer hjem og bruge min egen?

Jeg ville egentlig også gerne have dem til at tjekke hans hofter igen, synes de er blevet værre, og det skal være ved min egen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge valg
  • #2   30. aug 2011 Ja, der er en i viborg, men den kender jeg heller intet til..

Det gør han men han har fået en skærm på, efter råd fra min egen dyrlæge, så kan ikke længere kan komme til det.

Skærmen blev hentet ved den dyrlæge jeg ikke bryder mig om..

• #5   30. aug 2011 Jeg ville kontakte en lokal dyrlæge.
    Jeg ville ikke vente til på fredag.

• #6   30. aug 2011 hvor bor du der oppe for jeg kenner flere af de dyrelæger der oppe i området

• #7   30. aug 2011 Pas på med det ikke ender ud i et kæmpe hotspot...

Prøv evt at søge albums herinde med hotspot

• #8   30. aug 2011 Stædig aka krumme
    Han er ikke i behandling nu nej, han går med en skærm så han ikke kan komme til at slikke osv i det.. Ved faktisk ikke om han stadig klør sig i det, eller om ham bare slikker sig, jeg kan rense det helt uden problemer, det virker ikke til at det gør synderligt ondt, men nu skal der også en del til at han piber..

Laika R
    Jeg bor ca en halv time fra Viborg

René
    Det ligner slet ikke sådan noget, det er bare et sår, der ikke kan få lov at hele, da han bliver ved med at pille i det, og bliver derfor større (:

Kommentér på:
Dyrlæge valg

Annonce