Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tea cup hunde
  • #2   31. aug 2011 Teacup er ikke en race, men bare enkelte individer der er alt for små, og målrettet avl for at gøre hundene mindre.
    Så det ville ikke undrer mig smiley Folk er underlige smiley

• #3   31. aug 2011 Øv, så må jeg give mig smiley

Mille - ja jeg ved godt at det kun dækker størrelsen, troede bare ikke at der fandtes andre i den størrelse udover chi'er.

• #4   31. aug 2011 Det var mere navnet vi diskuterede. Jeg var flad af grin, da han nævnte tea cup poodles - men jeg må nok trække mine grin tilbage, desværre.

• #6   31. aug 2011 Der findes ingen Pomeranian som teacup hund. Det er nogle opdrættere, der gerne vil gøre sig bemærket ved at reklamere med deres "små" hunde, som slet ikke er så små endda. Dette gælder for alle de andre "racer" som dukker op hist og her. Det er ofte blandinger med Chihuahua i. Det ses tydeligt hos disse Pomeranier, som kaldes teacup størrelse. Deres hoveder er alt for store og øjnene ligeså.
    Jeg synes at køberne af disse hunde, skal tage højde for store dyrlægeregninger hen af vejen, fordi jo mindre hundene er, jo større er sygdomsrisikoen. Det gælder jo alle racer, hvor individerne bliver for små, så opstår der problemer, bla. med åbne fontaneller.

• #7   31. aug 2011 Blot til info, så har jeg ingen planer om at udvide familien. Det var en ren diskussion på navnet og størrelsen af pudler.

Men jo, jeg vil give Maj-Britt ret i at billederne ser spøjse ud.

• #8   31. aug 2011 Alle hunde kan være Teacup hunde.... uanset race...

Det er blot et spørgsmål om at have en kop som er stor nok smiley

• #9   31. aug 2011 http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=52064

jeg har en veninde hvor denne hvalp dukkede op i et toy pudel kuld... hun var ekstrem lille ved siden af de andre så muligvis teacup

• #10   31. aug 2011 he he smiley

• #11   31. aug 2011 Miss X: Hvorfor ønsker du at avle så små hunde?

• #12   31. aug 2011 De findes selvom nogen siger de ikke gør...det er vel bare hunde dre bliver mindre end andre i kludet
    Jeghavde på et tidspunkt en maltesrehvalp som var halv så stor som de andre,,,,Ham beholdte jeg til han var 12 uger turde ikke andet og solgt ham billigere...je er så død nervøs hvis nogen af mine hvalpe virker små og kan slet ikke lide det

Men nogen avler efetr det,,,,jeg tænker bare de her mini tæver må have svært ved at føde+
    Som miss x siger tror jeg mange har en meninge som måske ikke holder i virkeligheden fordi man rent faktsik ikke selv har kendskab til det
    Og nu er pomser jo tit vægt mæssigt på størrelse med chi så at blande chi i tror jeg ikke på

• #15   31. aug 2011 Hvorfor skulle jeg dog vende den om, når det var det andet, jeg var nysgerrig efter at få svar på...

• #29   31. aug 2011 Kan jeg ikke få link til din hjemmeside miss x tror aldrig jeg har været forbi??

• #30   31. aug 2011 Jeg har også skrevet det til dig før miss x,,,du brænder for at lave dem små det er det du vil men jeg gider altså de 2 damer ret i at de er ikke helt racetypiske.....og nej jeg bærer ikke nag(som du plejer at sige) til du har sagt at mine er for store,,for langnæset osv....jeg vil gerne hvae den små men der mener jeg ibnden for det normale,,jeg ville slet ikke eje en 800g voksen poms...det tør jeg slet ikk

• #31   31. aug 2011 Miss x hvis jeg forstår dig ret siger du at du ikke tror på jeg gerne vil have en poms på 800g ? der tager du fejl,,min mindste dreng vejer ca 1,5kg...og ham er jeg meget øm over,jeg ville være super nervøs hvis jeg skulle have en 800g med børn og mops..det turde jeg slet ikk,,mine tæver ligger på 2 til 2,5kg og de er staidg smukke,,syntes jeg....jeg kan da godt se det er smart osv at de er små men så vil jeg også have race standarten med!!
    Jeg vil da hellere have en 2 kg poms som ligner en poms end en på 1 kg som ikke ligner.....

• #32   31. aug 2011 Miss X 43 K - jeg synes altså stadig ikke at dine hunde er noget nær teacup størrelse.. overhovedet :S det er jo mikroskopisk små hunde, og det er dine ikke, de er bare mindre end racestandarden, men det gør dem jo ikke til teacup størrelse.. og for øvrigt, hvorfor avler man så på hunde som ikke lever op til standarden for ens race?

• #33   31. aug 2011 Miss x det er hg og du ved at herinde blander man sig i folks handlinger,,er man herinde må man finde sig i det ellers skal man nok ikke være her!!
    Jeg ved ikke om du hentyder til mig ,,men jeg blander mig ikke i hvad du gør mht størrelser ,,men jeg føler du mere end en pådutter mig at jeg også gerne vil have disse små hunde..og det er ikke tilfældet.
    Jo bevares vil jeg da gerne hvae mine hvalpe er standart og ikke 4-5 kg som rigtig mange poms der er til salg er...men jeg syntes ikke(undskyld) at de poms jeg ser på din side er som de skal være,,de har alt for store øre og ikke race standart..det alt:-((sorry!

• #34   31. aug 2011 Men derfor kan de jo sagtnes være sunde og raske...jeg kender intet til dine hunde og kender ingen der har købt af dig............,men må indrømme jeg er noget overrasket over man kan sælge til den pris

• #35   31. aug 2011 Hvem er det sidste til miss x??

• #36   31. aug 2011 For mig er der kun DKK og den avlsgodkendelse vi kan få via standarden, og det betyder at alle Pomeranier under 18 cm i skulderhøjde er uønskede - netop fordi sundheden bliver dårligere , jo mindre hundene bliver.
    De billeder, som jeg ser af de såkaldte teacup hunde, kan jeg kun have foragt over for, fordi de snyder med billederne. Baggrunden er ofte en mobil telefon, blomster eller en kop. alt sammen noget, som kan have forskellige størrelser, og hvis billedet er manipuleret, som jeg er sikker på i de fleste tilfælde, ja så er hvalpekøberne da for dumme og naive , hvis de køber hos sådanne skod opdrættere.

• #37   31. aug 2011 Fru pomrus mon ikke folk kan se med deres egen øjne når de ankommer?? ligegyldigt om billeder ikke er rigtige kan de jo se detnår de møder forældre og hvalpene

• #38   31. aug 2011 Miss x,,ok det har bare føles sådan,,og ja du har tilbudt mig en hund som jeg ikke købte ,,,det er jo helt fint du ikke kan lide vores hunde som de ser ud men nu er vi jo i DK og der er jo noget der hedder en race standart.Hvad i alverden skal jeg med race standarten i USA? Jeg bor jo her og jeg er et eller andet sted ligeglad med hvad race standarten siger,,,jeg køber de poms JEG syntes er smukke,,,Nøjagtigt ligesom du gør

Jeg ville aldirg nedgøre dit avl overhoevdet eller du har aldrig hørt mig tale dårligt om din sundhed osv aldrig...jeg har bare en helt anden type jeg kan lide end du åbenbart stiler efter

Jeg kan sagtnes forstå du gerne vil være dig selv,,sådan har jeg det jo også,,mine moderhunde er også med tavler men jeg er ikke intresert i at bindes af nogen klub eller skal vi sige,,,kigges efter i sømmene af hverken DKK eller DRU for det er jo det det i virkeligheden handler om!!
    At man ikke overholder dres regler........

Og iøvrigt får ALLE min ehvalpekunder en skriftelig aftale med så de har deres reklamations ret også på blandings hvalpe......

• #39   31. aug 2011 Hvor ser du iøvrigt at jeg siger det handler om penge? jeg skriver blot det overrakser mig man kan få den pris

• #41   31. aug 2011 Miss x jeg syntes faktisk du er meget grov!1 Jeg prøver at svare dig pænt og siger pænt at jeg kan lide en adnen type end det du har og du "slår dig på lårene af grin??....Der er forskel på omdet handler OGSÅ om penge eller KUn om penge.
    Jeg skriver blot at jeg undre mig over den høje pris,,at folk virkelig vilbetale de høje summer fordi den er lille er langt over min forstand,,det har intet med at gøre hvad jeg sælger for
    Syntes du virkelig du har lov til at skrive og sprøge hvorfor folk ikke vil købe min epoms? Hvor ved du fra om de vil det? Jeg har aldrig haft nogen problemer med at sælge de få poms jeg har lavet men nu har jeg jo ikke lavet så mange endnu,,,og nej de er ikke forstore for de holder den vægt der er tilladt...og igen jeg vil da hellere eje en smuk poms på 2 1/2 kg end en af din type på 800g forstå det dog og så har jeg iøvrigt ikke mere ta tale med dig om,,,for nedgør du bare det du vil

• #42   31. aug 2011 du sidder tilmed og nedgør folk har hunde med tavler og du siger selv at alle dine moderhunde har tavle,,den sammenhæng kan jeg ikke se

• #45   31. aug 2011 så fordi du vælger tavlen fra(du ku jo få den når moderhundene har den) så er dine hunde bedre end dem der rent faktsik får tavler?

• #46   31. aug 2011 Maj britt nå det derfor:-)) Men miss x moder hunde har selv tavler så de må jo også være blandinger så? eller er de lige præcis de 20 %?

• #49   31. aug 2011 Miss x,,du skriver til mig i anden tråd at jeg er så negativ omkring dig??
    så du tager dte jo selv sådan

Ærligtalt så gider jeg ikke den slags diskution mere,,,,
    Ja majbritt...det er der nok,,pas på den ikke stanger dig:-))

• #50   31. aug 2011 du skrev direkte til mig

Kommentér på:
Tea cup hunde

Annonce