Dette er øjeblikket, hvor en 3 meter lang krokodille brød ind i en købmandsbutik i Indonesien den 17. august, hvilket fik panikslagne kunder til at flygte. Krokodillen var vandret ind fra en nærliggende sump, sandsynligvis fordi dens levested var blevet oversvømmet af kraftig regn.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vokse pels på collie
  • #1   4. sep 2011 Stinne - shh gør mig nu ikke opmærksom på jeg ikke kan stave smiley

• #3   4. sep 2011 er hun sikker på hun har fået fat i en langhåret? xD

• #4   4. sep 2011 Maj-britt - Tak for svaret . det lyder bare super duper godt.. smiley

• #5   4. sep 2011 hahaha jeg blev simpelthen nødt til at kigge hva det var for noget med at vokse pels på collier.. havde jeg aldrig hørt om.. men som maj-britt siger så er det ligesom børns hår, det går nogle gange i stå for så at kommer lige pludselig..
    nu er det så godt nok en pomeran jeg har gående herhjemme, men han har her på det sidste fået meget mere pels og han er snart 2 år..

• #6   4. sep 2011 Du skriver ikke om det er en han eller tæve (eller også går det lidt for stærkt for mig i dag), men hos sheltierne kan en hanhund godt være op til 3-4 år om at få den helt færdige udstillingslækre hanhundepels.

Min hund lignede i hvert fald noget der var løgn til omkring de 1½ år, så var han "fin" omkring 2 år og er altså først blevet rigtigt smuk som 2½-3 årig.

Tæverne har jeg ikke styr på, men jeg har en idé om at det går noget hurtigere. smiley

• #7   4. sep 2011 En Collie pels ændre sig næsten for hver år, den får sin voksen pels når den er ca. 3- 4 år og det kommer også an på om det er en tæve eller det er en han og hvilken type collie hun har, der er kun en standart men der findes varianter så som, den klassiske, den moderne og den amerikanske.
    Jeg har den klassiske collie ( den gl. type ) den er ikke overpelset, den modrene har meget underuld og ikke meget dækpels.

• #8   4. sep 2011 Alstå det er en HAN hund og det er også sådan ganske alm. en

Kommentér på:
vokse pels på collie

Annonce