Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad går udfordringer ud på?
  • #1   17. jun 2006 En udfordring er hvor, man vælger en hund at udfordre i en uge, -så kan alle andre brugere gå ind og stemme på hvilken hund de synes bedst om, -eller hvilke billeder der er flottest.. Jeg kan prøve at sende dig en hvis du ønsker??

• #2   17. jun 2006 Hej.
    For en uge siden var jeg lige så forvirret som dig.
    Hvis du trykker på Faq i toppen kommer de forskellige regler og forklringerne frem til de forskellige ting.

• #3   17. jun 2006 så er der jo så mulighed for at tabe, vinde eller stå uafgjort.. -det er derfor man ofte laver disse stemmerunder, -hvor man kikker også stemmer på hinandens udfrodringer.. smiley ( det spurgte du jo om lidt tidligere.. -og forresten så har vi jo alle været nye herinde.. smiley

• #4   17. jun 2006 Hvis du trykker på min profil så lige under Moniques navn står der udfordre denne hund, der skriver du en lille tekst og sender den, så godkender "jeg" den og vi har gang i en udfordring, som andre brugere så kan stemme i, på den hund / det billede de bedst kan lide, det er så det stemmerunder går ud på!

Håber du forstod??

• #5   17. jun 2006 Nille smiley - Det kan vi da godt prøve! Én gang skal jo være den første!! :-), Men hvordan finder folk ud af de to hunde er ved at udfordre hinanden?

Annika: Ja, forvirret, det er ikke ordet, der er så mange nye ting man skal vende sig til, og ligge mærke til smiley Tak for dit "hint" ! Det vil jeg helt sikkert benytte mig af.

• #6   17. jun 2006 du må også gerne udfordre mig

• #7   17. jun 2006 der er et fag, øverst på siden ved forum, min konto, osv. der hedder udfordring, -der er der mange folk der kikke (forhåbentlig) og ellers under stemmerunderne... jeg sender

• #8   17. jun 2006 Tanja og Nille. Tusind tak! Nu fes den perfekt ind på lystavlen den med stemmerunder !!!

Hvordan finder man andre hunde der er igang med udfordringer, for at man kan stemme på dem ?

• #9   17. jun 2006 Enten ved at være med i stemmerunder, eller når de alligevel er inde og kigge på din hund, eller... trykker sig ind øverst på siden hvor der står 'udfordringer'.

• #10   17. jun 2006 Du kan kun udfordre 3 hunde adgangen i en uge.
    Men kan have gang i mange, hvor de udfordre din hund.
    Sasha er også frisk på en udfordring, Smil

• #11   17. jun 2006 Tanja, så er du hermed udfordret smiley

Kommentér på:
Hvad går udfordringer ud på?

Annonce