{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Efter kasteration. {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg simpelthen nødt til at spørge jer herinde.
Louis er lige blevet kastereret idag, og kom hjem med ham for 3 kvarter siden.
Han kan slet slet ikke finde ro. Skifter stilling hele tiden og piver smiley er det bare pga bedøvelsen? Det gør helt ondt ind i mit hjerte at han ikke bare ligger sig til at sove. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter kasteration.
  • #1   8. sep 2011 Sådan har mine ikke reageret...

Micki slappede helt af indtil næste formiddag selvom jeg tog ham ud ville han ikke tisse eller noget som helst han villa bare sove og ligge....(Men han er lidt pyller;o)..)

Caspar var lige lidt træt da vi kom hjem men en time eller 2 efter var vi ude og gå en lille tur som om INTET var sket....

Så de reagere jo nok lidt forskelligt lige som os mennekser, han har vel fået smertestillende ikke??

• #2   8. sep 2011 Det er lige nøjagtig sådan han er nemlig smiley og kan slet ikke finde ud af den skærm.
    Han har aldrig været i narkose før, så det er jo helt nyt, så bliver man jo lidt bekymret for sin baby smiley

• #3   8. sep 2011 Fru Robbie : det var også sådan dyrlægen sagde han nok ville reagere, men det er jo nok forskelligt. Jo, det har han, så han burde ikke ha ondt jo smiley

• #4   8. sep 2011 Nej det tænkte jeg nok han havde, men ville bare lige sikre mig så der ikke var smerter...

Men ja det er jo nok som **Stounstrup´s* * siger:o)

• #5   8. sep 2011 Caspar havde ikke skærm på, han var fuldstændig ligeglad med såret... Micki derimod fik sin lange snude sneget uden om skærmen så han fik slikket i det, ihhhh altså;o) Så der gik lidt betændelse i desværre, så han måtte ha skærmen på for så kunne jeg bedre nå at stoppe ham når han prøvede på at slikke i det;o)

• #6   8. sep 2011 Det kan være jeg skal prøve at tage skærmen af ham så? Måske han så bedre vil falde til ro?
    Åha, han klynker bare SÅ ynkeligt! Det er fandme hårdt.

• #7   8. sep 2011 ja af med skærmen, den er kun nødvendig hvis han skal være alene eller hvis i gerne vil ha væltet hytten pga skærmen hehe

• #8   8. sep 2011 Rikke S : jaa, puha smiley den er jo i vejen hele tiden. Jeg har taget den af ham nu, men han er stadig helt hvileløs og klynker. Årh hvor jeg glæder mig til imorgen, så er det forhåbentlig bedre.

• #9   9. sep 2011 Min hund sov, men det havde han ike gjort hvis jeg rejste mig..

Dagen efter havde han ondt og kunne ikke forstå, han skulle have skærm på. Men ellers havde jeg ingen problemer med min pomeranian..

• #10   9. sep 2011 Sanne N : Louis har også ondt idag smiley og så har han klynket hele natten, som jeg tror er fordi han ikke lige kan finde ud af hvad der er sket og er forvirret. Men han har ikke skærmen på, det blev for ulideligt for mig, så holder øje med ham i stedet for. Han ligger også bare mest på maven. Gerne på det kølige trægulv.

Kommentér på:
Efter kasteration.

Annonce