491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

efter kasteration efter kasteration

hej jeg har en hund som er blevet kastareret for en uge siden,og det er gået strygende ind til nu. det virker som om såret er ved at gå op er der noget man kan smørre på det så det heler hurtigt og som hunden ikke kan li smagen af? vi har prøvet med en skærm på,men den blev han,kreativ med.så prøvet jeg med nogle børne bukser og dem får han også af. har i nogle erfaringer? tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter kasteration
  • #1   27. apr 2010 Da vi fik problemer også efter kasteration fik vores en løbetids buks på. Det fungerede rigtig godt.

• #2   27. apr 2010 okay hvor skaffer jeg sådan en?

• #3   27. apr 2010 Hvis det er en uge siden er såret allerede helet mere eller mindre helt op. Så der burde kun være et problem hvis det er rødt, hævet og eller væskende.

• #4   27. apr 2010 Vi købte vores hos dyrlægen. Men er sikker på at du også kan købe en hos en dyrehandel, lidt billigere smiley
    Håber ihvertfald at du på den ene eller anden måde kan stoppe ham i "pilleriet" smiley

• #5   27. apr 2010 ok jamen det er måske bare mig der syntes det ser lidt mærkeligt ud,for det et ikke væskende,betændt eller spicelt rødt man kan ligesom kigge ind i såret også er det rødt i selve snittet:o) han er syget med selvopløslige tråd. jeg håber da det er helet op:o)

• #6   27. apr 2010 Det kan godt se lidt mærkeligt ud når det heler, men hvis du er i tvivl så kontakt din dyrlæge. Du skal vel snart have det tjekket alligevel? eller gør man ikke det når det er opløselig tråd....?

• #7   27. apr 2010 ja ok jeg må gi det lidt mere tid,så bliver det nok godt:o) og nej stingne forsvinder af sig selv efter en mdr,smart :0) tak for de gode svar

• #8   27. apr 2010 Hm... jeg troede bare stadig at den lige skulle tjekkes hos dyrlægen.

men som sagt, det er jo bare at ringe og spørge.

Kommentér på:
efter kasteration

Annonce