{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Printzlau
Printzlau
Tilmeldt:
5. okt 2008
Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 28

HJÆLP vores hund spiser tapet!!!! {{forumTopicSubject}}

Vores Labrador på 3 år er begyndt at spise tapeten af vægen igen, det gjore han også da han var lille men har ikke gjort det i 1½ år! Jeg har prøvet næsten alt! Nogen der har haft lign. problem og fået det stoppet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP vores hund spiser tapet!!!!
  • #1   14. sep 2011 Mental stimulering?

  • #2   14. sep 2011 Du kan sagtens få det stoppet, det er bare i gang med tabascoen. Men du bør spørge dig selv hvorfor hunden gør det. Stress, kedsomhed eller store forandringer kan alt sammen være grunde til den slags opførsel… smiley er det sket noget nyt/stort i jeres liv for nyligt?

  • Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

    Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 28
    #3   14. sep 2011 Det er hverken stress eller forandringer men det kan jo godt være at han får for lidt mental stimulering! Han ligger tit henne ved døren ud til vores gang med næsen op mod vægen når vi ikke er hjemme og han plejer ikke at lave balade! jeg har den tanke at han måske godt kan lide det (altså smagen) jeg har hørt fra en maler at der er mange hunde der rigtig godt kan lide tapetklister! Jeg har sprøjtet med "gå væk hund" jeg har prøvet med tabasco da han var lille det hjalp men det lugter ikke så godt:o(

  • Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

    Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 28
    #4   15. sep 2011 Hej Hanne :o) hvad er det for noget kalk og har de det feks. i maxi zoo? Han får rapsolie i hans mad hver dag!

  • Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

    Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 28
    #5   16. sep 2011 Tusinde tak for hjælpen :o)

  • Randi B
    Randi B Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #6   23. apr 2018 Jeg bruger bidstop til heste. Det hjælper når vores bider i ting. Det købes i Land og Fritid.

  • #8   24. apr 2018 Isabelle, og ellers har de bare pillet tapetet af og vandskuret over det hele smiley

Kommentér på:
HJÆLP vores hund spiser tapet!!!!

Annonce