{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefrisør
  • #1   14. sep 2011 Hej Anja A - Jeg har selv haft samme ide og har haft undersøgt en del og min erfaring er at det er VIRKELIG svært at finde læreplads fordi de er selvstændige og ikke har Plads/råd eller hvad de nu har af undskyldninger for ikke at kunne ha en lærling ihvert fald her på sjælland, ved selvfølgelig ikke i Jylland. Men der er vist ikke så meget andet at gøre end at gribe telefonen og ringe til dem der nu er omkring dig af frisører:D det er nok den hurtigste og bedste måde at få svar på vil jeg tro smiley
    Men held og lykke med det, håber du finder et godt sted smiley


  • #2   14. sep 2011 Mange tak (:


  • #3   14. sep 2011 I disse tider hænger det måske også sammen med at den elev man tager, ofte bliver ens konkurrent i området, det er efterhånden også ofte set at en elev hopper fra efter de grundlæggende kurser, for at starte eget op.

    Du skal også huske at uddannelsen endnu ikke er godkendt, hvilket gør at du nok kun kan få mellem 4-6000 kr i måneden, hvilket er ret svært at leve for, heller ikke let at have et arbejde ved siden af, når oplæringen er fuldtids


  • #4   14. sep 2011 Uddannelsen er da godkend, den ligger som en almindelig uddannelse på ug.dk
    og ja det ville du få imens du er i lære, og det er der mange steder hvor du ikk får mere i løn under uddannelsen .


Kommentér på:
Hundefrisør

Annonce