{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Rottweiler hvalp = hvilket foder {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer med Rottweiler..
Nu har jeg endelig fået sådan en lækker Rottweiler han hund. Men pyha hvor er der dog bare alt for meget foder på markedet.
Jeg tog derfor den nemme beslutning og købe Rottweiler hvalpe foder fra Royal Canin, men den virker ikke vildt glad for at skulle spise det og spiser sjældent op.
Men er det bedste og give ham noget specielt til racen, tænker på at han bliver ret stor og skal have noget til knoglerne, så måske det bedste er at køre med det fra Royal Canin.. ?
- i øvrigt, er der nogle som køber hundefoder i Tyskland og er der penge og spare?

>Katrine..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rottweiler hvalp = hvilket foder
  • #1   15. sep 2011 Min har fået RC Giant puppy (indtil den var 5mdr mener jeg) og dernæst RC Giant Junior i samråd med opdrætter.

    Hun skal til at skifte til voksen snart og så går vi væk fra Giant...

    Hun har haft super flot pels, god foderstand, spist med velbehag og vokset tilpas "langsomt" hele vejen igennem.


  • #2   15. sep 2011 Og jeg køber forresten foder i England på www.zooplus.co.uk

    De har 2 sække Giant puppy med 15kg i hver - til 720kr +porto på ca. 90-100kr. Der er en del at spare.

    Og så var det i øvrigt puppy til 8mdr smiley


  • #3   15. sep 2011 Især med en så stor hund, vil jeg sige: råt råt og råt. Naturlig kalk fra at spise knogler er altså bare det bedste i min verden smiley

  • #4   15. sep 2011 Vi bruger Taste of the wild til vores hunde. Det er fyldt med lækre olier. også er det uden korn. Korn og majs osv er bare fuld produkt og ikke noget som hundene bruger.
    http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_trockenfutter/taste_of_the_wild


    Jeg har en GD hvalp. Den får så et tilskud til knoglerne. bruger dette :

    http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_ergaenzung/gelenke_knochen/luposan/6539

    Ang hvor henne jeg køber så skifter jeg mellem at købe fra www.zooplus.co.uk eller www.zooplus.de
    Når jeg bestiller plejer jeg at ligge alle tingene i kurven på begge sidder også tage slut beløbet og omregne på valuta kurser og se hvilken der er billigst i denne omgang da det kommer and på hvordan valutakursen er og hvilke tilbud englang eller tyskland har lige på det tidspunkt.

    Primært benyttter jeg Zooplus.de da de har gratis fragt ved køb over 60 euro og det kommer du hurtigt op på hvis du køber et par sække. smiley Ellers bare skriv til mig vil med glæde hjælpe dig med råd og vejledning ang køb på netter smiley


  • #5   15. sep 2011 Det er super vigtigt du holder øje med hvordan han vokser..
    I starten siger man gerne lige omkring et kilo pr. uge, men endelig ikke for meget over et kilo..
    Hellere sørge for at han ser lidt tynd ud end at han vokser sig selv i stykker..

    Jeg kørte selv Fadia på Large Breed Puppy til hun var 5mdr, og skiftede så over Large Breed Adult...
    Dette i samråd med både dyrlæge og opdrætter, for at være sikker på hun ikke voksede for hurtigt smiley

    Mærket af foder kan være svært at rådgive til da ikke to hunde fungerer ens, men lige RC vil jeg ikke anbefale.. Jeg bryder mig ikke om indholdet kontra prisen.. Så vidt jeg husker er korn 1. ingrediens smiley

    Jeg brugte selv Acana og Orijen smiley


  • #6   15. sep 2011 I RC Giant Puppy og Junior er fjerkræ på som 1. ingrediens.

    Om de andre slags RC vil jeg ikke udtale mig smiley



  • #7   15. sep 2011 jeg brugte denne side til at vælge mit foder
    http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/

    Dette gjort at jeg tog STORT skridt væk fra RC som jeg ellers have hørt var SÅÅÅ godt.. men efter jeg har prøvet andet og set mine hundes pels hvordan kan kan blive og hvor lidt de skider iforhold til. Ja så går jeg ALDRIG tilbage.


  • papa
    papa Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 10
    #8   15. sep 2011 Selvfølgelig BARF, hvad ellers!!!!!!!

Kommentér på:
Rottweiler hvalp = hvilket foder

Annonce