Hvilken retning skal vi træne? {{forumTopicSubject}}
Har den dejligste vaps herhjemme, hun er efter jagtforældre og har et godt drive, god til at holde kontakt med mig og villig/nem at lære nye ting.
Vi er startet på hvalpehold i en jagtklub, da jeg er meget glad for trænerens metoder.... MEN jeg skal ikke gå på jagt og derfor er mit spørgsmål : Hvad skal vi så lave?
Jeg har aldrig gået konkurrencer i noget før eller taget nogle andre former for swcheiis tests osv. men er villig til at lave stort set alt med hende, bare det passer til hende.
Vil egentlig også gerne optræne hende i de forskellige test´s/prøver der er indenfor jagt, men er det muligt uden selve jagten??
Vil blive rigtig glad hvis i alle kunne komme med forslag for hvilken vej jeg skal dreje hendes træning samt links eller forklaring for hvad der kræves.
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.567
maj 2005
- og har i links til hvad de forskellige grene kræver og evt. hvordan man kan komme igang med lidt øvelser hjemme så ville det være helt perfekt.
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 1.995
Jeg lader hende så også søge en del, da hun jo er skabt til det, og jeg er ret facineret af at se hende arbejde...
maj 2005
Black: Havde også tænkt mig at køre noget spor indover hendes træning da hun ved fri, render rundt med snuden i jorden konstant (med mindre der lige kommer en sommerfugl eller andet spændende i luften )
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 109
Hvilken retning skal vi træne?