{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Hvilken retning skal vi træne? {{forumTopicSubject}}

Har den dejligste vaps herhjemme, hun er efter jagtforældre og har et godt drive, god til at holde kontakt med mig og villig/nem at lære nye ting.
Vi er startet på hvalpehold i en jagtklub, da jeg er meget glad for trænerens metoder.... MEN jeg skal ikke gå på jagt og derfor er mit spørgsmål : Hvad skal vi så lave?
Jeg har aldrig gået konkurrencer i noget før eller taget nogle andre former for swcheiis tests osv. men er villig til at lave stort set alt med hende, bare det passer til hende.
Vil egentlig også gerne optræne hende i de forskellige test´s/prøver der er indenfor jagt, men er det muligt uden selve jagten??

Vil blive rigtig glad hvis i alle kunne komme med forslag for hvilken vej jeg skal dreje hendes træning samt links eller forklaring for hvad der kræves.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken retning skal vi træne?
  • #1   15. sep 2011 spor / agillity / brugshund/ you name it.... ALT er velkomment, da jeg gerne vil vide mest muligt om de forskellige grene der findes for at dreje hende ind på den rette vej.

• #3   15. sep 2011 Pia K: det er også min plan, derfor jeg søger så meget viden om de forskellige træningsgrene der findes derude, da jeg så udfra hvad i fortæller om dem, kan bedømme om det er noget der evt. ville matche Sally og hendes energiniveau/evner/lyst.

- og har i links til hvad de forskellige grene kræver og evt. hvordan man kan komme igang med lidt øvelser hjemme så ville det være helt perfekt.

• #6   15. sep 2011 Jeg har også en FTer (bare cocker). Hun bliver ikke brugt til jagt, men elsker at træne agility og er rigtig dygtig til det! smiley
    Jeg lader hende så også søge en del, da hun jo er skabt til det, og jeg er ret facineret af at se hende arbejde...

• #7   15. sep 2011 ihh... lige sådan et link jeg manglede smiley mange tak.

Black: Havde også tænkt mig at køre noget spor indover hendes træning da hun ved fri, render rundt med snuden i jorden konstant (med mindre der lige kommer en sommerfugl eller andet spændende i luften )

• #8   15. sep 2011 jeg takker også for linket smiley har selv en kleiner som heller ikke bruges til jagt, og vi er også kun på begynder træning, og ved heller ikke helt hvilken retning vi skal... så mange tak for denne tråd smiley

Kommentér på:
Hvilken retning skal vi træne?

Annonce