{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Min hund blev angrabet :( {{forumTopicSubject}}

Min eks. mand og jeg tog idag vores hunde og kørte en tur i hundeskoven...

Der kommer så en mand med sine 2 lab. blandinger en tæve og han han. Han hunden viser hurtigt tegn på han er lidt utilregnlig så vi vælger at gå en tur med vores hunde. Da vi kommer tilbage til midten hvor hundene plejer at lege er han der ikke, så vi sætter os på bænken og snakker, mens vores hunde snuser rundt. De løber ned af en lille bakke og jeg rejser mig for at se efter dem.
Ham med de to hunde har åbenbart også bare været en tur rundt i skoven og nu er hans hunde der så igen. Vores hunde inorer de to andre hunde og er et stykke væk fra dem. Min eks mands hund løber op til os og min hund vil nu følge efter, men pludselig angriber den ene hund ham og manden der ejer den gør INTET! jeg løber ned til min hund som nu er godt igang med at forsvar sig og tager min lædersnor og slår hans hund over ryggen så den bliver forskrækket og fare tilbage og ser noget forskrekket på mig. Tager så min hund i snor og går op til min eks mand, men pludselig står den anden hund og knure og gør min hund ind i hovedet igen mens dens ejer bare står og glor. Jeg går imellem de to hunde, mens jeg ser på min hund om der er nogen skader. Manden går med sine hunde uden at sige noget og er væk da jeg ser min hund har en grim skade lige under det ene øje. Man kan se det er en tand der har haft fat så han har et rigtig grimt sår. Men nu kan jeg så stå her med en dyrlægeregning selvom min hund ikke startet det her, men jeg var jo nødt til at køre ned og få det syret sammen og da jeg ingenting havde på manden må jeg jo selv betale, men min hund har det i det mindste godt men er træt og rigtig øm ... skulle bare lige af med lidt galle ovenpå chokket og tænker hvorfor kan folk ikke have deres hunde i snor hvis det ikke har styr på dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund blev angrabet :(
  • #2   19. sep 2011 Nej intet gjore han og fik igen undskyldning før han smuttet...

    Min hund løb ikke over til hans hunde, men løb forbi ca 2 meter fra hans han hund da den ville op til mig, men hans hund blev åbenbart af en eller anden grund provokeret til at angribe og nu sider jeg (som så ofter før) og tænker hvorfor skal muskelhunden være ulovlig når der er så mange andre hunde der også angriber uden grund?!!! Jeg mener jo at det er os som ejer der har fejlet hvis vores hunde angriber uden grund og ikke har en skade i hjernen som kan forklare det!


  • #3   19. sep 2011 Det er den 3 historie jeg har læst på kort ang kamp i hundeskoven.. Uha uha

  • #4   19. sep 2011 På kort tid skulle der stå

  • #5   19. sep 2011 Han burde slet ikke være i hundeskoven uden snor hvis han ikke kan styrre sin hund og jeg håber også min hund stadig beholder sin meget sociale side, men hundeskoven holder vi bestemt lige en pause fra for synes jeg har fået chok nok for en tid og jeg er sørme glad for det er en stor hund jeg har som har meget pels så der ikke skete mere ...

  • #6   19. sep 2011 Jeg synes, det er uhyggeligt, så lidt NOGLE EJERE har på deres hunde, når de er løse"
    Håber at din hund kommer igennem det uden me´n.


  • #8   19. sep 2011 Heldigvis er min eks mands hund en dejlig labrador på 1 år som han har det rigtig godt med så pt. forgår alt leg kun med ham og så får han lov at hilse som han plejer når vi går tur, men hundeskoven springer vi pænt over i lang tid...

Kommentér på:
Min hund blev angrabet :(

Annonce