{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Har jeg mon vil ha en "ny" Enzo? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder tit og tænker på min gamle hund Enzo og kan se Charlie lignere ham rigtig meget både udsende og personlighed.

Charlie har de samme aftegner (næsten) som enzo havde,
Hans personlighed er den samme , altså total lalleglad, helt pjattet med sin mor, gør af de samme ting, elsker de samme ting, ja han minder mig bare mere og mere om Enzo..

Har jeg mon i min underbevisthed ledt efter en ny Enzo?
Eller er det bare rent tilfældigt . synes bare det virker så skræmmende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har jeg mon vil ha en "ny" Enzo?
  • #1   24. sep 2011 Det kan sagtens være rent tilfældigt. smiley

Og så tror jeg at vi påvirker vores kæledyr. De er selvfølgelig altid små individer, men mine har altid haft nogle ting tilfælles og det har nok til en vis grad noget med mig at gøre, den måde de er blevet håndteret på fra de var helt unge og den måde jeg omgås dem på. smiley

• #3   24. sep 2011 Kan sagtens være at din underbevidsthed har haft en lille finger med i spillet da du valgte ham.

Men det kan også være din egen indflydelse som har "formet" ham. Jeg mistede selv det dyrebareste i mit liv, nemlig Shorty, til kræft i December. Han havde utrolig mange sjove og unikke vaner som jeg ikke har set andre hunde gøre før - Nu har jeg så Sally, og de to hunde er så langt fra hinanden racemæssigt som man kan komme og deres personligheder er da også meget forskellige fra hinanden MEN alligevel opfører hun sig på nogle (en del) punkter, nøjagtig ligesom Shorty gjorde da han var i live. Og dette er selvom hun aldrig mødte Shorty og ej heller noget jeg har lært eller trænet hende til.
    Tror bestemt (efter laaaaang tids undren) at det bunder i noget så simpelt som at jeg ubevidst igennem vores hverdag sammen, har været med til at "forme" både Shorty da han var vaps og nu Sally.
    Da jeg jo stadig er "mig" 24/7 resten af mit liv, vil Sally naturligvis gå hen og og blive påvirket af nøjagtig de samme ting i hverdagen som Shorty gjorde da han var hvalp. Og så er det ikke så mærkeligt at hundene får de samme skøre vaner/særheder.

...... og så sidder jeg lige og tænker om jeg måske har min dyne med ind på sofaén for tit - da begge hunde havde/har en tendens til at slæbe deres tæpper, puder og lign. fra deres kurv med hen til sofaen og gerne op i den også........

• #4   24. sep 2011 Jeg synes det er rigtig sjovt nemlig , men samtidig lidt skræmmende , for det minder mig bare mere og mere om hvor meget jeg savner ham :-))

• #6   24. sep 2011 Han lever ikk mere

• #8   24. sep 2011 Nej desværre ikke.
    - Jeg måtte desværre af med ham da jeg begyndte at arbejde rigtige meget og var aldrig hjemme ( ellers kunne ejg ikke få det til at løbe rundt) Han blev aflivet 3 uger efter smiley men han var helt unik

Kommentér på:
Har jeg mon vil ha en "ny" Enzo?

Annonce