{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

hvad skete der???? {{forumTopicSubject}}

vi var ude og gå vores daglige lange tur på en mark i højt græs, pigerne elsker det!

vi ligger os i græsset mens pigerne bare sprinter rundt i rigtig lang tid, pludselig kommer mika tilbage og sætter sig ved min side med tungen ude af munden mens hun bare ruster helt vildt! lige som hvis hun sad og frøs i -40grader. men forskellen er bare at det var varmt med højt solskind og det hele. jeg tager mika op til mig for at få hende til at falde til ro og se om det ikke bare er fordi hun måske hr over anstrengt sig. da hun har siddet lidt kigger jeg hende i ansigtet, hendes øjne løber i vand, altså mere end en chi's øjne skal, og også fra hendes næse og mund kommer der vand. det er ikke som savl men virkelig tyndt vand. vi bliver enige om at tage hjem, min kæreste tager hende på armen, og hun plejer oftes at ville ned min hun bliver bare liggende, da vi kommer hjem er hans arm helt våd af vand fra hendes mund og næse. han giver hendes straks vand fra skålen og jeg giver hende en ordentlig spandfuld honning op i ganen som hun spiser med det samme. hun virker til at være okay nu. men hvad søren skete der???

da kaya var lille gik hun sukker kold, men det var hvor hun nærmest kolapsede og hun ikke kunne styre hendes ben. hun lignede faktisk en der var lam i benene.

er det det samme som er sket med mika? bare i en mindre grad? og skal jeg give hende andet end vand og honning?

det mærkelige er bare at hun har fået godbidder hele vejen ned til marken . så derfor forstår jeg bare ikke at hun kunne gå sukker kold , hvis det var det der skete.? smiley


Kommentarer på:  hvad skete der????
Kommentér på:
hvad skete der????

Annonce