{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er jo sygt ! :-O
  • #6   28. sep 2011 Forståeligt nok at de skal af med de hjemløse hunde . men det kunne måske gøres mere værdigt . hvor hunden dør med det samme og ikke skal lide...

  • #8   28. sep 2011 pia H

    ja jeg smider ingen dyr levende i kogende vand .
    og jeg kan slet ikke forholde mig til den måde folk afliver mishandler dyrene på som vist i klippet .

    at folk æder dyr og bruger deres skind er for mig ok .
    men giv da forsatan da det arme dyr en værdig død..


  • #9   28. sep 2011 (link fjernet)

  • #15   28. sep 2011 pia H

    og selv om vi ikke købte kød og pels og ligende .
    redder det sgu da ikke de hunde der bliver mishandlet til døden fordi de er bange for rabbis . så det er da noget lal at komme med . de vil da forsat dræbe hunde og katte pga rabbis .
    og det er nu det tråden handler om ...


  • #17   29. sep 2011 pia

    Hvorfor kan man ikke arbejde for at bedre kårene for både danske og udenlandske dyr samtidigt?


  • #19   29. sep 2011 Jeg tror da at folk ville fordømme det hvis det foregik i DK. Eller, det gør de da, da det er en overtrædelse af dyreværnsloven at aflive dyr på dn måde herhjemme.

  • #21   29. sep 2011 pia H

    Det vil sige når vi ser naboen eller andre banke sin hund eller ser sådan nogle klip som nu her . eller læser om den arme kat der har fået en tang om halsen . så skal vi bare ryste på hovdet og sige nåå ja det er bare en der har et andet syn på dyr end mig . og jeg skal nok feje for min egen dør først fordi jeg har jo skind sko i skabet og en pels i gangen .. så pyt ...


  • #24   29. sep 2011 pia H


    Hmmm hvordan fand... kan man apsepterer dyremishandling ???
    ja undskyld jeg spørger bare..

    mange ting i livet apseptere man ja . men sgu da ikke dyre mishandlinger og børne mishandlinger og mord og vold og voldtægter og mere ...


  • #25   29. sep 2011 jeg er godt klar over at det sker og det altid vil forkomme .
    at vi aldrig kan stoppe det .

    men lige frem at apseptere det nej fandme nej om jeg vil..


  • #27   29. sep 2011 pia H

    du skriver at du apseptere at der er andre der har andre synspunkter end dine .
    samt din udtalelelse her..








    Skrevet: 28-09-2011 15:10:29

    det er da ikke særligt sygt - det er da vigtigere at holde mennesker - og hunde raske.
    At der slås en masse rabies-smittede hunde ihjel kan vel ingen græde over....


    som jeg skrev kan man aldrig stoppe det desvære . det vil altid forkomme ..

    jeg støtter hva jeg kan ang pengeindsamlig til at stoppe dyremishandlinger .


  • #29   29. sep 2011 Det hele bunder i ang mit syn..
    jeg er fuldstændig ligeglad hva folk spiser af kød . og hva folk bruger deres pels og skind til .

    men uanset valg . kan man aflive dyret på en ordenlig og hurtig måde ..

    det er slet ikke apseptabel den måde de afliver dyr på i det klip der er vist . eller hvordan de ellers mishandler dyr til døden..

    og det har intet med at gøre at feje for sin egen dør først . eller at jeg kan apseptere at du mener man ikke kan græde tåre over

    At der slås en masse rabies-smittede hunde ihjel kan vel ingen græde over....

    jo på den måde de bliver aflivet på kan jeg sgu og mange græde tåre over hvis man da bare en en lille form for medfølelse for levende væsner ..

    at du ikke kan græde tåre over den måde siger bare i mine øjne mere om dig end det gør over de medfølende personner med hjertet på rette sted ..

    de hunde i det klip har alså følelser de kan mærke smerten der bliver påførst dem husk lige det...


Kommentér på:
Det er jo sygt ! :-O

Annonce