{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et råd søges
  • #1   29. sep 2011 åhrw, var det surt knurren ? og bed hun så der gik hul ?
    Ludo havde bestemt ikke fået lov til at gøre sådan smiley uanset om han er hvalp eller ej, gør det det ikke iorden at opføre sig sådan. Han skal ikke beskytte noget. eller ikke godbider eller npget han finder på gå turen smiley
    men det ikke altid nemt at få noget fra dem hvis ikke de er samarbejds villige.

Vil råde dig til at lære "slip" , så de smider det de har i munden når der bliver sagt "slip" Det skønt smiley vi har to store hunde 2 år og 3 år, og vi nder godt af at kunne sige det til dem smiley

ellers ved jeg ikke lige, uha, den er svær.. måske du kunne have lokket ham/hende med nogle godbider, så opmærksomheden blev flyttet til noget andet. ? bare en tanke.

• #2   29. sep 2011 ann-christina det lyder som en ide med at lære hende slip,tusind tak for rådet smiley

• #3   29. sep 2011 Byt med en godbid til hun er lidt ældre og har fuld tillid til dig.

• #4   29. sep 2011 det er vigtigt at du lære hunden at slippe, det er dig som flokfører der bestemmer, og man siger at flokføren skal kunne tage alt fra hunden, selv det lækreste kødben.

• #5   29. sep 2011 Lige i situationen havd ejge forsat og fjernet hvad det nu var - så havde vapsen bag efter fået en godbid.
    Nu bag efter så vil jeg foreslå du træner bytte og komandoen "tak", "slip" eller "slut". Man træner det ved at lege med legetøj med hunden og så lægge legetøjet på jorden og holde det fast. Når hunden slipper siger man "slip" eller hvad man nu vil kalde det. Og roser og giver godbid. Legen kan efterfølgende genoptages.

Man kan også sidde med x-antal større godbidder (tyggeben) og så lege bytte - give en ny og tage den første. Igen sætter du komando på og roser når hunden slipper.

Hunden skal forvente noget endnu bedre når den slipper noget den gerne vil have og føler den har position over. På "hundsk" er det man har foran sig ens eget. Og end ikke de høje herre kommer og tager noget, bare fordi de kan. Så Knurren er helt normalt i situationen.

• #6   29. sep 2011 Enig med Ginne.

• #8   29. sep 2011 jeg har en lille vaps som også tager ting og det gør de jo, og han er træt af at mor tager det ud af kæften på ham så han er begyndt at smutte med det hehe, men jeg er så begyndt at bytte med godbide, så når han har noget i munden og jeg viser ham godbiden så skal jeg love for at han spytter det ud og hellere vil have godbiden, men PAS PÅ han ikke lærer at han skal tage ting i munden for at få en godbid, så lok ham lidt...:-)

• #9   29. sep 2011 Stik en godbid foran snuden, og sig slip smiley

Kommentér på:
Et råd søges

Annonce