1.232 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

KAN nogle forstå? KAN nogle forstå?

Jeg bliver nu nød til at vide!!?

Min gamle hund sussie, havde blødt i en uge ca, og begyndte at danne en knude ved sin tissekone, og min kæreste og jeg kom hjem fra USA d.26 maj, og jeg sagde til min mor, det går bare ikke hun har det sådan, fordi hun blev ved med at slikke sig bagved self, fordi hun er flov, og hendes,og hun pustede helt vildt efter luft,

så vi valgte at køre til faxe dyrhospital, og se hvad de siger.... OG vi var forberedt på at hun skulle aflives, så det var store tude dag, Men dyrlægen i faxe sagde at hun kunne sagtens vente med at komme til vores egen dyrlægen, så der fik vi en tid tirsdag, og tirsdag morgen, vågende vi og der havde hun tabt den, men alligevel valgte vi at køre hende ud, OG HVIS vi aldrig nogensinde havde gjort det, var hun her idag :'(!!!
fordi hun dødede af et hjertestop i narkose, og da hun var død, spurgte dyrlægen om de måtte åbne hende, og se om det kunne være noget bestemt hun dødede af, men hun fejlede INGENTING!..

Så hvis vi aldrig havde kørt hende ud, havde vi hende nok nu, og det får mig til at føle mig som verdens dårligeste ejer, :'(!.
skal jeg ha det dårligt eller valgte hun selv at sige farvel?

ved godt det en lang besked, men håber i vil læse det..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KAN nogle forstå?
  • #1   30. sep 2011 Nu kan jeg se, at hun var 10 år gammel?
    - Mener der er noget med, at det ikke er altid at gamle hunde klarer narkose lige så godt som yngre hunde..
    Og det kan jo være, hun bare valgte at sige farvel, det ved ingen. Men 10 år er stadig flot! o:

• #2   30. sep 2011 Forstår ingen ting.
    Hun blødte i en uge? hun var vel i løbetid.
    Hun havde en knude. Var det den hun tabte? man taber ikke en knude. Hvorfor skulle hun til dyrlægen? Hvorfor skulle hun i Narkose? Hvor gammel var hunden? Hvis ældre hvorfor tjekkede Dyrlægen så ikke om hun kunne tåle Narkose inden han bedøvede?

Valgte hun at smutte? Nej.
    Er du en dårlig ejer fordi du vil hende det bedste? også nej.

• #3   30. sep 2011 Sandra H : ja hun var en gammel hund, så du har nok ret, :(, ja rigtig flot!,

Renee V: kan godt se du ikke forstår det, det er lidt svært at forklare...
    nej hun var ikke i løbetid, det var knude der gjorde hun blødte, kan ikke forklare, jeg er jo ikke dyrlæge :),

- og ja hun havde en knude ud af tissekonen, og jo hun tabte den åbenbart, eller spiste den, kan jeg heller ikke forklare.
    .
    - og dyrlægen syntes hun skulle komme ud, fordi måske var den hoppet ind i klitoris igen.

- hun skulle i narkose fordi de skulle tjekke hende ved klitoris.,
    -Jeg ved ikke hvorfor dyrlægen ikke tjekkede sådan noget, jeg er igen ikke dyrlæge :), men jeg fortyder rigtig meget, at vi valgte den dyrlæge!

• #4   30. sep 2011 Se det kan jeg godt forstå du gør.
    Men din skyld at hun døde er det ikke.
    Man stoler jo normalt på sin dyrlæge.

• #5   30. sep 2011 okay tak, ja det gør man, men ikke mere, min hest er også bange for ham, fordi han er alt for voldsom og for hurtig :s
    han er ikke en god dyrlæge

• #6   30. sep 2011 Skift dyrlæge, just sayin.. ):

• #7   30. sep 2011 Sandra H: har jeg også gjort med hesten, og gør det også med hunden smiley

• #8   30. sep 2011 Min personlige dyrlæge er også god til de almindelige ting, men ville aldrig lade ham operere min hund ^^'

• #9   30. sep 2011 sådan har jeg det bestemt også nu med min nye hund, hun skal aldrig ud til ham smiley

• #10   30. sep 2011 smiley
    undersøg dyrlægerne med hensyn til deres omdømme ^^'
    Min har omdømme for at give for meget bedøvelse, så hundene dør i narkose >_>
    - Og den er vist også ret bekræftet o.o

• #11   30. sep 2011 Hvor er jeg ked af at høre hvordan det er gået jer, det gør mig oprigtig ondt.

Når det så er sagt så pas på med at ligge skyld hos dyrlægen. En 10 årig hund der dør under narkosen er ikke ualmindeligt, i den alder tåler de det ikke så godt.

Som hundejer har du altid mulighed for at sige nej til en undersøgelse, men du valgte at lade en ældre hund komme under narkose

Jeg syntes det er frygteligt og hvis det passer den dyrlæge har ry for at give for meget narkose, så er det endnu mere skrækkeligt, men pas nu på med at udråbe en syndebuk

• #12   30. sep 2011 *Ballarina *: mange tak,
    jeg kan rigtig godt li det du skriver, og jeg ved også godt hun var gamle, men hvis dyrlægen ved det, burde han så ikke også sige nej til narkose!?
    fordi det var ham der sagde vi skulle komme med hende, osv, vi havde ikke meget at sgu ha sagt, han tog hende bare, og sagde han ringede når de var færdig,

men hans ry er, at han er meget meget hurtigt, FOR hurtig efter min mening, han tænker slet ikke på dyret, men du har ret med at udråbe en syndebuk, men de fleste her hjemme, tror at hun fik for meget at narkose smiley

• #13   30. sep 2011 prøv dyrlægerne i Brøderup/Tappernøje. jeg har brugt dem til mine hunde gennem mange år og har kun gode erfaringer med dem

• #14   30. sep 2011 Dorthe S: det vil jeg da prøve næste gang så :), tusind tak smiley

Kommentér på:
KAN nogle forstå?

Annonce