{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

wolfsblut, hvormeget og til hvalpe også ?? {{forumTopicSubject}}

jeg har den her snart 2 årige skotte tæbe som er såååå kræsen, ihvertfald hvad angår tørkost... hun har nu prøvet eukanuba, arion, orijen og kingsmoor siden maj, og lige meget hvad så virker det nærmest som en straf for hende at få mad... vil så gerne finde det fodet hun ville elske at få... så nu har jeg så i dag købt en pose af mærket Wolfsblut, det skulle jo så være BARF´s udgave i tør form... Men hun er småt spisende og der hvor jeg købte det sagde han at jeg skulle underfodre hende lidt for så at få hende til at være sulten næste gang osv, altså kun i starten.... Så hvis der er nogen derude der fodrer en hund på ca 8-8½ kg med dette hvor meget giver I så ???
Fik også en blok med 300 gr frosset BARF foder med, han synes jeg skulle prøve det, hvor meget tror I hun skal have af det, han mente ½ blok dagligt, altså ca 150 gr ????

Tro den blok koster ca 10-12 kroner, og da jeg har 2 hunde ville det så koste mig max 100 kr om ugen at fodre dem begge (når den lille er udvokset), det er dag billigt hvis det er godt...

Han sagde også mht Wolfsblut at han gav hvalpe det samme foder som voksne af det, ville I gøre det, for det vil dag være ret meget nemmere at give dem begge det samme, hvis altså den kræsne kan lide det overhovedet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wolfsblut, hvormeget og til hvalpe også ??
  • #1   30. sep 2011 Dina vejer 7 kg, og får 50 gr Wolfsblut om dagen. Derudover får hun en del godbider, da vi træner meget og går tur ca 3 timer om dagen.

• #2   30. sep 2011 Hvis det er natures menu du har købt, så findes de også som "nuggets" og meget nemmere at dosere. Vi har prøvet det og vores elsker disse nugget men har svært ved at holde huld. De taber sig simpelthen af råt, selvom vi tilsætter fedt. Sealyham'en har brug for rigtig meget fedt.
    Vi fik smagsprøver med på wolfsblut sammen med, da forhandleren foderede med wolfsblut om mergenen og natures menu om aftenen. god måde at gøre det på synes jeg. Vores hunde var ikke pjattede med wolfsblut fra starten af men er blevet glad for det nu. vi bruger det dog kun som godnat godbidder.
    Har i en månedstid kørt med Arcana men jeg har lige bestilt en ny omgang Robur igen. Det er nu det bedste vi har prøvet og det bedste jeg har prøvet siden '92 smiley

lille Frida nåede at blive BIS2 baby i Hedensted ud af 14 terrierbabyer - bare lidt pral smiley Hyggeligt at møde dig i øvrigt!

• #3   30. sep 2011 @louise... flot med Frida, hun er da også bare en lille lækkerbidsken...

ja har lige siddet og googlet lidt om det easy barf, og der skrives godt nok at hundene taber sig på det, og det er bare ikke det Nova skal, men øv for hun kunne rigtig godt lide det og det er det første jeg har prøvet hvor hun virker begejstret... tror jeg vil prøve at kombinere hende lidt med wolfsblut og så det rå, han havde også de nuggets derude, men synes bare de var lidt dyre... vil prøve at køre ud til et barf center der er her ved århus tror jeg...
    Robur kender jeg ikke, men det kan jeg jo komme til i min søgen efter noget hunden vil blive glad for...

• #4   1. okt 2011 Synes det vil være en god idé at kombinere. Du kan evt vælge den type wolfsblut med mest fedt. De nuggets tror jeg er billigere men ved det ikke. De er en variant der hedder banquet eller lignende og den må de ikke få hver dag. Det er et mix af dem alle.
    Robur er et Svensk super premium foder. Hundene er elle vilde med det. du kan finde hos www.petpoints.dk

Kommentér på:
wolfsblut, hvormeget og til hvalpe også ??

Annonce