{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

hmm, endnu en gang.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være lidt træt af alle de folk der går rundt på gågader med en hund, som de ikke kan styre. IGEN idag blev min lille pige angrebet af en meget større hund, kunne godt have været noget rootweiler i den.

Ren refleks hiver jeg min hund op til mig, giver hende til mig kæreste og går hen til ham manden og hidsede mig op og råbte af ham...
Det er 2 gang på en uge, min hund bliver angrebet, synes ikke det kan være rigtig altså:S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm, endnu en gang....
  • #1   30. sep 2011 Det er fuldstændigt vanvittigt!

    Jeg havde en meget oprevet hundeejer i røret forleden. Hendes hund var også blevet angrebet af en staf. bullterrier..................inde i hendes eget hus!

    Denne bullterrier havde på en eller anden måde forceret havehegnet og rendt ind i stuen, hvor den umotiveret angreb hendes hund.


  • #2   30. sep 2011 I mine øjne er der stor forskel på opsøgt og angrebet. Blev din hund opsøgt af en anden hund, eller blev den rusket og bidt (angrebet)?
    Mange hunde er vilde i deres hilsen, og bør derfor ikke hilse på sarte hunde eller bittesmå hunde. Man bør helt sikkert holde sin hund tæt ind til sig, før man ved om den fremmede hund vil hilse. Ikke alle hunde kan hilse i snor.


  • #3   30. sep 2011 Men jeg vil så føle mig angrebet hvis der kommer en stor hund løbende mod mig og min hunde, hvis den altså har en forvirrende kropssprog..

    Min mors hund for at tage et eksempel, kan ikke hilse på andre hunde, fordi hun rejserbørster, gør, hopper op og ned og lovre med halen.. Altså fremmede hunde og mennesker bliver forvirret over hvad hendes hensigt er.. og så føler man sig angrebet.. (eller jeg gør)


  • #4   30. sep 2011 Jeg skal til dyrelægen imorgen, for efter det "lille besøg " af den hund, har min lille pige ondt i det ene ben og halter, så synes ikke selv det var en "hilsen"....


  • #5   30. sep 2011 Hvor er det trist, at folk nu om dage ikke har mere styr på deres hunde end de har.

  • #6   30. sep 2011 Der er desværre alt for mange hunde der går til angrab uden grund og jeg er glad for jeg har en stor hund... For snart 14 dage siden blev min hund angrabet af en lab. blaning hvor ejer intet gjore og min hund forsvar sig selvfølgelig og der kom hundeslagsmål ud af det smiley min hund kom tilskade men heldigvis ikke slemt... Men ALLE hunde burde gå med snor udenfor haven ellers må man tage i hundeskoven hvis de skal løbe frit!!

  • #7   1. okt 2011 Det er simpelthen noget svineri, at folk ikke kan tage ansvar for deres hund! Hvis man ved ens hund har problemer med andre hunde/mange mennesker, tager man den ganske enkelt ikke med ind på en gågade. Det er desrespektfuldt mod racen, i og med det jo ikke kun er "ofret" og ens egen hund det går ud over, men også racens omdømme. Jeez.

Kommentér på:
hmm, endnu en gang....

Annonce