{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihauhau alt for tynd
  • #1   2. okt 2011 har du prøvet at snakke med dyrlægen?
    Jeg har også en chi som jeg syntes var alt for tynd. Da jeg kom til dyrlægen sagde han at han så ud som han skulle og at grunden til han er så tynd er fordi han får godt med motion. Det er heller ikke sundt for sådan en lille hund at have meget på sidebenene. Så det prøv dyrlægen smiley det ka jo være at det bare er dig der føler at han er for tynd smiley


  • Robert .
    Robert . Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14
    #2   2. okt 2011 Det fordi der er nogle af mine naboer os mener at han er for tyndå

  • #3   2. okt 2011 Hvad siger dyrlægen og hvilket foder får han?

  • #4   3. okt 2011 Husk at selv om en hund er for tynd, så er det bedre end at den er for tyk, så længe den trives og ellers er rask.
    Jeg har 2 hunde som pt er for tynde, min Chi opdagede jeg det faktisk først på igår aftes for hun har længe været lige på kanten til at være for tyk og da Cookie altid vil kløes på maven så jeg mærker jeg næsten aldrig rygradden og da hun er LH så man ser ikke når hun har tabt sig,

    MEN min måde at gi hende sul på kroppen igen er ikke den sundeste, men det virker og jeg ved hvornår nok er nok.:o)
    Når jeg laver min morgenkaffe så får hun altid en pæn tår kaffefløde "lige så meget hun kan tåle uden at få dårlig mave af det, "så vil du prøve dette så start ENDELIGT KUN med få dråber" så kan man øge mængden jo mere hunden vænnes til alt det fedt=kaffefløde er på 9%fedt, og ved siden af det så får hun x-tra rationer af tørret kyllingebryst "det man køber i strimler, "De er på størrelse med bacon i skiver"+hun får x-tra mange hundekiks, men med de 3 ting og hendes aml.foder fra TOTW m/andekød så tar hun lynhurtigt på igen og får den vægt som hun bør ha, hvor man kun lige kan fornemme ribbenene når man "kører" hånden hen af siden på hende.
    Det skal måske nævnes at hun kun er lidt over 1½år hun bliver 2 til Januar, desu. er hun pt i sin 2 løbetid, så jeg ved ikke om det er grunden til hendes pludselige vægttab, første gang hun kom i løb tog hun 250gr.på, men det var kun godt da hun kun havde taget omk.50gr. på fra hun var 4mdr.til hun var 11mdr, så som sagt var den enorme vægtstigning meget velkommen.

    UPS, beklager mine "romaner" men jeg ønsker dig al Held og lykke med projekt "vægt-øgning".
    Ønsker jer alle en skøn dag sammen med jeres vapser.*Ss*


  • #5   3. okt 2011 Hvad siger dyrlægen? Lad være med at skrumpe eller fede din hund op uden dyrlægens vejledning. Deres led og knogler har langt bedre af at de er for tynde end for tykke.

  • #6   3. okt 2011 Ydermere er han ikke udvokset endnu og kan nemt være i "grim teenager" perioden, hvor alting er lidt for langt og kantet. Vent 14 mdr, så skal du se, at han nok er fyldt ud

  • #7   3. okt 2011 ENIG Julie, teenagere vokser på de underligste måder, det er bare meget lettere at se det på de store racer. :o)
    Men det er korrekt at de den ene dag er lidt lavbenede og "jeg lyver ikke" men næste morgen er hundens f.eks forben vokset i løbet af natten så den pludseligt støder hovedet mod kanterne de steder hvor den igår kunne rende lige ind under.
    Jeg så disse lyn-vækster på bl.a.mine skt Bernhard hvalpe, jeg havde bare glemt det da denne oplevelse er 20år gammel ;o)).
    Det ser vildt åndsvagt ud, men også ret morsomt når de står og tænker Hov hva fan*en skete der lige der,"da den ramte hovedet mod kanten af sengen" hvor den altid havde kunne løbe med fuld fart ind under uden problemer.. :o)


  • #8   3. okt 2011 mine naboer sagde også at Lasse så tynd ud. Men ens naboer er for det meste ikke dyrlæger smiley så prøv at tage til dyrlægen

Kommentér på:
Chihauhau alt for tynd

Annonce